Nemám ve zvyku kupovat zajíce v pytli, takže si zjištuji co nejvíce informací o dané službě/produktu než si jí objednám a to nejlépe od jiných zákazníků - v tomto případě na fóru dsl.cz. Obzvlášť pokud se jedná o novou službu.
A právě proto že je to nová služba předpokládám problémy (copak je ČTc v začátcích s ADSL neměl?).
Netvrdím, že za všechny problémy může ČTc, spíš by stálo za to aby se na průběh a lhůty na zřízení LLU mrknul ČTÚ.
K tomu 15dennímu "zpoždění" na ČTc - jistě by vám mělo být jasné, že tohle nemůže nikdo potvrdit pokud nechce přijít o místo. Spíš by se zákazník měl ptát *proč* to trvá celý měsíc... kdo má zájem to co nejvíce zdržet? ČRa pro kterého se stanete zákazníkem nebo ČTc od kterého utíkáte?
Nikdy jsem v telekomunikacích nepracoval a jako dealer taky nepracuji.