Hlavní navigace

Názor k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od Jirka H - Já jsem přecházel od EMEA Telecom s.r.o. k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2005 9:30

    Jirka H (neregistrovaný)
    Já jsem přecházel od EMEA Telecom s.r.o. k SkyNetu a kdybych denně 3x z někým netelefonoval a neurgoval, tak jsem asi bez internetu dodnes. Oba poskytovatelé sice jedou na platformě Telenoru, ale dráty patří přesto Telecomu, takže jsem lítal mezi třemi firmami jak pingpongový míček. Zásadní poznatek - nikdo nic neví a když něco ví, tak vám dá úplně jiné informace, než jeho kolega před hodinou. U Telecomu se dovoláte pouze na jejich bezplatnou linku a NIKDE JINDE Vás nepřepojí (třeba na techniky - odborníky atd). Zkrátka - byl jsem bez internetu více něž měsíc a protelefonoval jsem majlant. A pak mi ještě EMEA Telecom chtěli naúčtovat i měsíc, ve kterém už jsem byl od nich odpojen. No je to zcela nepřehledná džungle.
    A ještě ke SkyNetu. Jsem s jejich připojením spokojen, ale mám k nim jednu připomínku. Teď jsem zařizoval známé jejich ADSL. Od objednání samoinstalačního balíčku do dodání balíčku poštou uplynuly pouze 2 dny, takže to se dá jedině pochválit. Bohužel ke splitru a modemu je dodáván zcela nedostačující český (i cizojazyčný) návod. Na webu Skynetu je sice podrobný návod na instalaci a nastavení modemu, ale když si ADSL linku teprve zapojuji, tak si ten návor dost těžko z webu stáhnu. Zajímalo by mne, proč SkyNet nevypálí ty návody na CD a nepřiloží je do samoinstalačního balíčku.