Hlavní navigace

Názor k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od Pepa - Ohledně kvality CTS ČRa souhlasím s autorem na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2005 11:46

    Pepa (neregistrovaný)
    Ohledně kvality CTS ČRa souhlasím s autorem na 100%, podle mne je to banda joudů (brigádníků?), kterým někdo strčí 3 stránkovou příručku a za 0.5 hodiny nástup.
    Jinak taky nechápu proč musím být nejdřív zákazníkem ČTc aby mi mohli zřídit službu. (přistěhoval jsem se do bytu kde není UPC :( a chtěl jsem u ČTc jen zrušit starou linku a zřídit si ADSL u ČRa - mission impossible).
    No, už jsem úspěšně přepsal linku na sebe a v pondělí odeslal dokumenty do ČRa, tak uvidíme.
    Ještě ke stránkám - HRŮZA. Nepoužívám MSIE a formulář jsem vyplňoval asi 5x. Například poprvé jsem si bláhově myslel, že když formulář vyplním a odešlu, že zadané info se někam uloží (neměl jsem po ruce tiskárnu) - špatně - pravděpodobně ČRa šetří místem. Stránky jsou zmatené (samá nová okna FUJ) a špatně funkční.
    Doufám že to nakonec bude stát za to trápení :^)