Hlavní navigace

Názor k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od Tragedy - Ja se povazuji tedy za stastlivce. Sluzbu sem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 11. 2005 15:17

    Tragedy (neregistrovaný)
    Ja se povazuji tedy za stastlivce. Sluzbu sem objednal, z BT se mi sami ozvali, ze objednavku obdrzel a dokonce dodrzeli i slibeny vypadek 4 dny. Bohuzel (a to nevim jak se jim povedlo) zridili sluzbu o 14 dni driv nez meli, takze mi tim zrusili me dosavadni pripojeni od Contactelu. Tudiz si frajersky platim 2x ADSL na jedne lince :)
    Jeden mensi zadrhel byl az s tim, ze mi modem dodali se spozdenim a ze mi do emailu prisel spatny navod na pripojeni (jiny typ modemu, chybeli nektere dulezite udaje a hodnoty).
    A prave zde jsem narazil na nektere vyse zminene problemy. Kdyz sem zjistil, ze s dodanymi udaji se nepripojim zavolal jsem na technickou podporu, kde mi nejprve bylo zdeleno, ze si mam zavolat druhy den na placenou linku. Zde jsem oponoval, ze neni moje chyba, ze mi poslali spatne udaje a ze snad od toho tam jsou aby mi pomohli... po deseti minutach premlouvani se tedy technik nerad uvolil k pomoci. Kdyz sem mu zdelil znacku a cislo modemu, tak se byl ujisten, ze tento modem neni urcite od nich (zajimalo by me, ci tedy byl a ktery hodny skritek mi ho poslal s fakturou od BT na mou adresu:)).
    Kdyz sem tedy technika po dalsich peti minutach presvedil, ze modem je skutecne od nich, technik rekl moment, za minutu se vratil a rekli mi dve super tajna cisla...
    Takze pro ostatni... az nebudete vedet co vyplnit do policek VPI a VCI (nebo tak nejak), pak tyto hodnoty jsou 8 a 48.

    Takze me hodnoceni je vesmes kladne... s arogantni a neprijemnou technickou podporou vsak musim souhlasit.