Hlavní navigace

Názor k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od jana - Chtěla bych se s Vámi podělit o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2006 14:33

    jana (neregistrovaný)
    Chtěla bych se s Vámi podělit o své "zážitky" se službami Radiokomunikací. Něco obdobného jsem totiž nezažila a už snad nezažiji. Od doby, kdy jsem si službu objednala, t.j. 6. 9. 2006, jsem totiž stále bez internetu (dosud mi nebyl zaslán modem), nikdo si neprověřil z firmy, zda internet bude vůbec fungovat. Mám totiž stále HTS. U instalace se předpokládá, že to zvládnu sama, resp. dle instrukcích po telefonu. Po obdržení SMS jsem si objednala odborníka, aby mi modem dodal, když už nevidím, že bych ho obdržela, jak bylo proklamováno. Bohužel ani firma, která běžně internet zprovozňuje, mi ho z informací ze SMS nebyla schopna zprovoznit, neboť chybí nějaký údaj, který mu operátorka není schopna sdělit, dostala jsem se do naprosto patové situace. Problém je i s pevnou linkou, objednala jsem si přenos tel.čísla, byla jsem ochotná zaplatit i částku 3500,- Kč (jako za novou stanici), avšak dne 24. 10. 2006 mi číslo telefonu bylo změněno a já se o tom dozvěděla ze SMS. Služby reklamuji, volala jsem snad 20X, prosila o instalaci záznamníku, který by mé zákazníky upozornil na změnu tel. čísla. Vše bezvýsledně. Celou akci s touto firmou považuji za můj obrovský omyl.