Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od straha - Vážený autore, kdybyste si přečetl diskusi např. na www.dsl.cz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 10. 2005 10:27

    straha (neregistrovaný)
    Vážený autore,
    kdybyste si přečetl diskusi např. na www.dsl.cz tak byste věděl, že bez internetu budete měsíc (a to se týká i přechodu z ADSL ČTc pod ADSL Telenoru) a pokud bez něj nedokážete žít, tak si na tu dobu zajistíte náhradu. (měsíc jsem přežil na GPRS)

    Moc se mi nechce věřit na nějakou vstřícnost od ČTc (přece od nich odcházíte) a 99% lidí kteří chtějí odejít od ČTc bude muset chtě nechtě čekat celý měsíc.
    Z toho měsíce leží žádost bez hnutí na ČTc 15 pracovních dní (3 týdny) ! a nic se s ní neděje.

    K nastavení modemu: nastavení se dá najít na stránkách Bluetone, kde je přesný postup jak se mají zadat údaje do modemu. Takže to nebude o zoufalcích ale schopnosti nalézt informaci na stránkách Bluetone...

    K vypojení linky. U mě přepojení proběhlo přes den když jsem byl v práci, takže jsem výpadek nezaznamenal - večer to chodilo. Ve vašem případě se nedá přesně určit kde je problém, zda to ČTc odpojil a nezapojil do kolokační skříně ČRa nebo to ČRa u sebe ve skříni chybně zapojil nebo nakonfiguroval. Takže v tomto případě bych vinu nedával pouze ČRa.

    Článek mi připadá velice ovlivněn strategií ČTc naštvat co nejvíce zákazníků přecházejících pod LLU, kdy se pomocí jednoduchých technických "překážek" (dáme jim to do jiného portu, uděláme to až ten poslední den lhůty...) má vzbudit v potencionálních zákaznících LLU firem pocit, že za všechny problémy můžou jen a pouze ony (v tomto případě Bluetone).
  • 18. 10. 2005 11:08

    zeezee (neregistrovaný)
    Ja taky emigroval a:
    CTc byli bezproblemovi a vstricni. S instalaci sluzby a zejmena s urcenim data spusteni do provozu byly docela problemy..porad to CRa nejak menili nicmene dalo se to prezit. Nicmene k nastaveni modemu - stranky Bluetone byly totalne nanic. Po nekolika hodinach boje a diskuze s techniky se to podarilo. Bohuzel po nekolika dnech mi to prestalo chodit. A zase jsem to cele musel absolvovat znovu. Po dalsich nekolika hodinach jsme zjistili, ze mi CRa nejak zmenili pevnou ip a nedali mi vedet...fakt malicky problem :-/
  • 18. 10. 2005 12:39

    Tayari (neregistrovaný)
    Vazeny pane,
    uvedomte si, ze tyto sluzby nejsou uz domenou prefesionalu a zanicenych amateru, jak tomu bylo pred deseti lety. Dnes by meli mit sluzby uz takovy standard, ze by prechod nemel delat starosti beznemu obcanovi ci obcance.
  • 18. 10. 2005 14:31

    Danny (neregistrovaný)
    Bravo !!! Genialni odpoved.... "Kdyby jste si precetl clanek na DSL.cz, mohl jste vedet..."

    Proc ne zrovna, kdyby jste si precetl clanek na http://www.gobiernodechile.cl/canal_regional/noticias.asp docedel by jste se ze,...."

    Seriozni provider ma poskytovat vsechny informace na svem webu a sve telefoni lince - i ty neprijemne, zvlast pokud chce tvrdit, ze za prip. problemy nemuze.

    Nemusim snad prochazet vsechny cesky techmagaziny a googlovat ceskych a svetovych strankach, abych zjistil realne informace.

    To co jste napsal je pitomost a falesna komunikacni technika, kdy misto aby jste vecne diskutoval o problemu, napadnete autora clanku, ze necte nejaky webik.

    Vsehcna vase dalsi tvrzeni by byla zajimava, pokud by jste je ovsem necim podlozil - ja taky muzu klidne napsat - zadost na CTc lezi 150 dnu! vim to protoze se mi zdalo.

    Asi by stalo za to to necim podlozit, nejaky link, studie, osobni zkusenost atd.

    Tipuji vas na dealera nebo zamestnace CRa...
  • 18. 10. 2005 15:38

    straha (neregistrovaný)
    Nemám ve zvyku kupovat zajíce v pytli, takže si zjištuji co nejvíce informací o dané službě/produktu než si jí objednám a to nejlépe od jiných zákazníků - v tomto případě na fóru dsl.cz. Obzvlášť pokud se jedná o novou službu.

    A právě proto že je to nová služba předpokládám problémy (copak je ČTc v začátcích s ADSL neměl?).
    Netvrdím, že za všechny problémy může ČTc, spíš by stálo za to aby se na průběh a lhůty na zřízení LLU mrknul ČTÚ.

    K tomu 15dennímu "zpoždění" na ČTc - jistě by vám mělo být jasné, že tohle nemůže nikdo potvrdit pokud nechce přijít o místo. Spíš by se zákazník měl ptát *proč* to trvá celý měsíc... kdo má zájem to co nejvíce zdržet? ČRa pro kterého se stanete zákazníkem nebo ČTc od kterého utíkáte?

    Nikdy jsem v telekomunikacích nepracoval a jako dealer taky nepracuji.
  • 22. 10. 2005 8:34

    GH (neregistrovaný)
    Sakra chlape, taky jsem si vše předem zjišťoval. Řekli že fax pojede. Jo jel, ale už neřekli, že jen 9600. dtto platební karty atd. atd. To jsem je měl podrobit křížovému výslechu a jaké otázky jsem měl kruci položit?
  • 18. 10. 2005 15:12

    kokos (neregistrovaný)
    Jak "Kdyby ste si precetl clanek na.." Co mi je kuwa po nakem clanku na XYZ kdyz me v omyl uvadi operator -- tedy ten ktery by mi mel poskytnout veskere informace! Toz kde to jako zijem, ste spad z mesice ne? Presne takovi jako vy jsou nejspise zamestnani u obou jmenovanych spolecnosti a podle toho to take vypada.
  • 19. 10. 2005 10:07

    Tomáš Mikula (neregistrovaný)
    Mě se podařilo převést Telecomí ADSL (Broadband Profi) na Telenoří (Nextra ADSL link plus) za 12 dní. Po tu dobu "jela" firemní síť 5 počítačů na 1x Twist data unlimited (Motorola V500) a povolena byla pouze pošta. Pokud byste někdo používal toto řešení, zavěste telefon na šňurku do vzduchu, dost se zahřívá !

    Jinak proces vypadá takto:
    1. pokud jste na ISDN lince, změňte si u Telecomu rozhraní na typ "U" - pouze administrativní proces, který trvá cca 3 dny
    2. Službu od Telecomu zrušte ke konkrétnímu dni - umí to, když si o to řeknete.
    3. V den zrušení službu objednejte u alternativce (ne dříve ! sic ! vás AO vyřadí pro možnost nerealizace z důvodu již běžící služby a následující "oblokující" administrativa žere čas).
    4. Modlete se, čekejte, popohánějte AO v jakém je stavu Vaše objednávka, prostě buzerujte.

    Výše popsaný postup byl s úspěchem zrealizován při částečném unbuldingu (hovorové pásmo zůstalo u ČTc, nadhovorové pásmo je na Telenoří technologii).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).