Hlavní navigace

Názor k článku Přechod eBanky pod společnost Raiffeisenbank provázejí technické problémy od Mike - Já problém u eBanky nemám, desetikačku z vkladu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 7. 2008 9:44

    Mike (neregistrovaný)
    Já problém u eBanky nemám, desetikačku z vkladu v hotovosti si srážejí už dlouho a že o víkendu nepojedou jsem věděl měsíc předem. Když máš větší obrat na účtu, tak nemusíš platit měsíční poplatky.

    Účty mám oba. eBanka soukromý i firemní, mBank taky jeden.

    mBank je levnější, to jistě. Nevím, mají-li lepší či horší služby. Firemní účet mě nebolí, nemožnost zahraničních plateb ano. Trochu mám strach, že jsou v tom namočený Poláci a nikoliv přímo Němci z Kommerzbank.

    UVIDÍME.

    Každopádně internetový přístup do eBanky je asi 10x lepší, než do mBank. Ale to může být dáno tím, že jsem zvyklý.

    Na mBank se mi nelíbí (někomu možná ano), že se do účtu dostanu jen se znalostí jména a hesla. To je nebezpečné, kódy jsou dlouhý a kdo si je má pamatovat. Když si je napíšu, tak je i ztratím :-(
    u eBanky si bez mýho mobilu a bpinu k tomu nikdo nepomůže.

    eBanka je dražší, ale v případě problémů je tu klientské centrum a nyní i dost hezká "osobní bankéřka". Slouží bezvadně.