Hlavní navigace

Názor k článku Přechod na DVB-T2: Chybí infokampaň i ochota komerčních stanic vysílat v HD rozlišení od anonym - Ale to je čistě věc samotných stanic a...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 27. 11. 2018 14:55

    bez přezdívky

    Ale to je čistě věc samotných stanic a provozovatelů vysílání, jaký model zvolí. U SAT a kabelu zvolili model placený, nabídli to takto divákům, ti to přijali a je všechno v nejlepším pořádku. U pozemního vysílání si také mohou zvolit jak dál.
    Pokud jde o diváka, tak je jasně prokázané, že ani divák PayTV nemá problém s reklamou a nijak se to nepodepisuje na sledovanosti. Neboli za Novu a Primu platí milióny abonentů (vč. tebe mimochodem) a nemají s tím žádný problém, takže i sledovanost těchto stanic je pořád nejvyšší na trhu. Není tedy důvod si myslet, že divák pozemního příjmu bude nějak výrazně odlišný, notabene za situace, že i divák SAT příjmu byl před léty ve stejné pozici (napřed nic pravidelně neplatil, pak začal). A pokud by to i nakrásně nešlo v placené podobě, tak se holt signál přestane kódovat a obchodní model se změní. Ovšem tato pravděpodobnost je jenom hypotetická. Hlavně to chce, aby z pozemáku co nejdřív zmizely SD mazanice, objevily se placené v HD a pak lze mudrovat, jak se věci mají. Ne tady udržovat jakýsi státní paskvil, kam se z kapes daňových poplatníků hrnou miliardy a výsledek je stejně na blití.