Hlavní navigace

Názor k článku Příběh jedné online kampaně: jak získat přes 100 000 kliků za hubičku? od Peter Lelovič - Omyl. Reklama byla zadána v ČR, zpracována v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 9. 2012 12:30

    Peter Lelovič (neregistrovaný)

    Omyl. Reklama byla zadána v ČR, zpracována v ČR, akorát zprostředkována zahraničním médiem, ale opět cílená do ČR. Když přeskočím mezistupně, pokud si jako uživatel budu stěžovat na tuto reklamní praktiku, rozdíl je pouze v tom, že porušení zákona vůči Facebooku by se muselo řešit cestou mezinárodního práva - nakonec, pokud by Facebook nespolupracoval nebo nebyl schopen dokázat, že se podobné praktiky neumožňuje, docela by si koledoval. Viz kauzy s Německem, EU atd.

    V tomto případě bych je ale spíše vynechal, protože ve svých (česky psaných - proč asi?) pravidlech mají tuto praktiku jasně zakázanou.

    Mimochodem, nikde v tom zákoně (to platí i pro autorské právo) se o území ČR nemluví. To by si třebas satelitní televize rovněž mohly dělat co chtějí, protože technicky neprovozují vysílače "na území ČR".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).