Omyl. Reklama byla zadána v ČR, zpracována v ČR, akorát zprostředkována zahraničním médiem, ale opět cílená do ČR. Když přeskočím mezistupně, pokud si jako uživatel budu stěžovat na tuto reklamní praktiku, rozdíl je pouze v tom, že porušení zákona vůči Facebooku by se muselo řešit cestou mezinárodního práva - nakonec, pokud by Facebook nespolupracoval nebo nebyl schopen dokázat, že se podobné praktiky neumožňuje, docela by si koledoval. Viz kauzy s Německem, EU atd.
V tomto případě bych je ale spíše vynechal, protože ve svých (česky psaných - proč asi?) pravidlech mají tuto praktiku jasně zakázanou.
Mimochodem, nikde v tom zákoně (to platí i pro autorské právo) se o území ČR nemluví. To by si třebas satelitní televize rovněž mohly dělat co chtějí, protože technicky neprovozují vysílače "na území ČR".