Hlavní navigace

Názor k článku Příběh jedné online kampaně: jak získat přes 100 000 kliků za hubičku? od igor - Já nevím co je tohle za mediální bubliny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 9. 2012 11:27

    igor (neregistrovaný)

    Já nevím co je tohle za mediální bubliny některé komentáře uživatelé že je to nemorální a protizákonné mi přijdou úplně mimo mísu a dotyčná osoba co tohle napíše patří do Bohnic :) Souhlasím že v takových skupinách kde to měly je trošku přes čáru .Ale jaky rozdíl mezi tímto a prodávaním domén jako facebook.cz pro marketingové učely ? O tom to se vůbec nepíše a někdo to neřeší ale tohle každý řeší protože takovým těm radoby agentůrám
    H1 a spol se berou klienti a oni začínají prskat :)Jsem pro najít nějakou špínu na medialni agentury H1 a spolu a něco o nich uveřejnit :) A už na tom par lidí pracuje :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).