I Já souhlasím, ale měli by ste si někdy poslechnout podporu profesionálů např z autokon.., když na dotaz proč se chová nejaký kus HW nestandartně Vám placený profesionální odborník (nebo se mýlím?)odpoví a už jste to připojili k jinému počítači? když to bude chodit tak je Vaše stížnost neoprávněná.
Přitom Já, jako laik jsem se na podpoře výrobce dozvěděl, že nestandartní chování je na reklamaci.
Proboha autore a ostaní Vážení odborní či už se tím živící, nebo jěnom do toho kecající zamyslete se, je snad možné aby jste neustále ignorovali pivní a poŤažmo štamprlující odborníky, kteří prosedí za Své peníze u domácích miláčků stejné hodiny jako Vy za nemalý peníz ve firmě?
Souhlasím,že, jak jsem napsal v úvodů, nikdo není odborníkem dokud svoje vědomosti neprokáže, donutili jste mě zamyslet se a je Mi Vás líto. Venca