I Já souhlasím, ale měli by ste si někdy poslechnout podporu profesionálů např z autokon.., když na dotaz proč se chová nejaký kus HW nestandartně Vám placený profesionální odborník (nebo se mýlím?)odpoví a už jste to připojili k jinému počítači? když to bude chodit tak je Vaše stížnost neoprávněná.
Přitom Já, jako laik jsem se na podpoře výrobce dozvěděl, že nestandartní chování je na reklamaci.
Proboha autore a ostaní Vážení odborní či už se tím živící, nebo jěnom do toho kecající zamyslete se, je snad možné aby jste neustále ignorovali pivní a poŤažmo štamprlující odborníky, kteří prosedí za Své peníze u domácích miláčků stejné hodiny jako Vy za nemalý peníz ve firmě?
Souhlasím,že, jak jsem napsal v úvodů, nikdo není odborníkem dokud svoje vědomosti neprokáže, donutili jste mě zamyslet se a je Mi Vás líto. Venca
Souhlasím, moje účetní používá dial-up, poštu si stahuje večer 3x do týdne, jinak on-line být nemusí. Trošku mě s tím ale štve, protože s každou blbostí musím za ní jezdit do hor na barák, místo abych to prohnal scannerem a netem. :-)
Občas se mi stane že vidím účet za internet lidí co používají modem a světe div se .... umí to i do 150 korun. To jsem zvědav jak jej přesvědčíte že přechodem na jinou technologii ušetří...
už vím marketing... musí se mu to vysvětlit :D ... on vlastně nepotřebuje mail a pár textů... on potřebuje VIDEA, kontrolu pošty každých 5 minut, icq, internetovou telefonii, blogovat a podobně :D
Ne všichni potřebují být online 24 hodin denně jako jistě všichni ve vašem okolí ;)
Komunitní siť nikomu nic neřekne. Je to plně věcí providera. Může to být špičková levná záležitost po které s chutí pošlete kyslík tam kde slunko nesvítí a můžete se na netu smát lidem co mají to drahé a směšné ADSL. A nebo pomalá záležitost s častými výpadky, kdy s láskou pustíte trochu kyslíku do drátů.
Bohužel, komunitní síť není gril a nemůže to zřídit a hlavně spravovat každý, tudíž je věcí štěstí zda v okolí nějaká je.
Ne, pointa je v tom, že autor je dobrej, protože to opravil s doneseným free sw (v tom +, na klíčenku dneska narvu všechny potřebné věci, včetně nějaké Live distribuce linuxu, proč to tahat na místě) a dostal panáka ;-).
"Marek odvětil, že je to TEN Internet, za který platí nehorázné sumy."
Nema jeste ISDN casovou tarifikaci? Prechodem na "neomezene" pripojeni by Marek usetril.
"ISDN sice není žádný zázrak, ale na základní práci, kterou jeho majitel požaduje, skutečně stačí."
Marek by rychlou linkou ziskal vetsi komfort pro svoji "praci" a ty obrazky by dokonce mohly byt pohyblive ;-)
podle zkusenosti, ktery mam pri prepinani lidi z adsl na nasi komunitni sit je ta, ze adsl v nasi lokalite je vysmech internetu, pokud by jsme lidem nabizeli stejne kvalitni inet jako o2, tak nam lidi akorat tak nakopou prdel. Ale diky kladnemu pristupu o2 muzeme mit spickovou komunitni sit.
s clankem naprosto souhlasim (bohuzel podobne lidi potkavam kazdou chvili)... jen skoda ze tyto tzv. odborniky ani precteni tohoto clanku neprinuti se nad nekterymi vecmi zamyslet...
nemyslim, ze to bolo zbytocne. bohuzial prave takto sa casto spravaju zdatnejsi pouzivatelia k tym menej zdatnym (a nielen v IT). toto je velmi pekna prilezitost sa zamysliet. dakujem autorovi