Hlavní navigace

Názor k článku Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam. Zahájí speciální kampaň od Petr Faistauer - Vy se někde dozvíte, že 20:11:30 - 20:12:00...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 4. 2022 22:13

    Petr Faistauer

    Vy se někde dozvíte, že 20:11:30 - 20:12:00 reklama XXXLutz, 20:12:00 - 20:12:30 reklama Alza, etc. etc.?? Ne, nedozvíte.

    Protože předpis č. 231/2001 Sb. § 2, odstavec 1, písmeno l)
    pořadem v televizním vysílání se rozumí pohyblivá obrazová sekvence se zvukem nebo bez zvuku, která svým obsahem, formou a funkcí tvoří uzavřený celek vysílání a představuje samostatnou položku televizního programu

    § 2, odstavec 1, písmeno j)
    programem se rozumí záměrné časové uspořádání jednotlivých rozhlasových nebo televizních pořadů a dalších částí vysílání a v rozhlasovém vysílání i toku programových prvků;

    dalšími částmi vysílání se rozumí zvukové, obrazové nebo zvukově-obrazové části vysílání, které nemají povahu pořadu a jsou zařazovány mezi pořady nebo jsou jimi pořady provázeny nebo přerušovány, zejména reklama , teleshopping,...

    Takže z to plyne co? Protože program se skladá z pořadů a dalších částí vysílání a reklama není pořadem, tak je úplně jedno, jakou reklamou bude regulérní pořad přerušen.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).