Hlavní navigace

Názor k článku Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam. Zahájí speciální kampaň od jinejmuf - nikdo není na reklamy zvedavej Tak to bohužel nefunguje....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2022 10:25

    jinejmuf

    nikdo není na reklamy zvedavej
    Tak to bohužel nefunguje. Gaussova křivka IQ poukazuje na to, že vždycky bude převaha těch, kteří přijdou "z hokny", uvelebí se do gauče a zapnou Zoo a jiné produkty úpadku lidské společnosti a sociálně-intelektuálního hnoje.

    Koneckonců si lze těžko představit, že by firmy investovaly tak obrovské peníze do reklamy, kdyby to fungovalo tak, jak si naivní diskutéři zde představují. Že si někteří nejsou vědomi toho, že na ně reklamy působí a ovlivňují jejich chování, zdaleka neznamená, že třeba i nepřímo nezvyšují povědomí a tedy pravděpodobnost prodeje nějaké značky. Stačí se o tom "otravném Alzákovi" zmínit před někým, kdo zrovna něco shání a dost možná se na jejich web aspoň podívá...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).