S tou internetovou reklamou je to vůbec podivné, protože při jejím zařazení namísto reklamy z lineárního vysílání tím vznikne unikátní program (stanice) a nepůjde jej tedy považovat za původní licenci Primy. Jinak totiž bude existovat mnoho variant programu (stanice) podle zařazené reklamy (různí diváci uvidí různé reklamy v jiném čase), a všechny se budou lišit od lineárního vysílání. Což vyvolává řadu dalších otázek ...
27. 4. 2022, 18:46 editováno autorem komentáře
Když si otevřete licenci např. programu Prima, která je na ZPS, tak se dozvíte, že má identické programové podmínky jako terestrická a satelitní licence. Tedy jde pouze o jiný způsob šíření TÉHOŽ obsahu (vyjma černé obrazovky kvůli autorským právům). Což namícháním jiných reklam už nebude pravda, obsah se tím změní.
Vy se někde dozvíte, že 20:11:30 - 20:12:00 reklama XXXLutz, 20:12:00 - 20:12:30 reklama Alza, etc. etc.?? Ne, nedozvíte.
Protože předpis č. 231/2001 Sb. § 2, odstavec 1, písmeno l)
pořadem v televizním vysílání se rozumí pohyblivá obrazová sekvence se zvukem nebo bez zvuku, která svým obsahem, formou a funkcí tvoří uzavřený celek vysílání a představuje samostatnou položku televizního programu
§ 2, odstavec 1, písmeno j)
programem se rozumí záměrné časové uspořádání jednotlivých rozhlasových nebo televizních pořadů a dalších částí vysílání a v rozhlasovém vysílání i toku programových prvků;
dalšími částmi vysílání se rozumí zvukové, obrazové nebo zvukově-obrazové části vysílání, které nemají povahu pořadu a jsou zařazovány mezi pořady nebo jsou jimi pořady provázeny nebo přerušovány, zejména reklama , teleshopping,...
Takže z to plyne co? Protože program se skladá z pořadů a dalších částí vysílání a reklama není pořadem, tak je úplně jedno, jakou reklamou bude regulérní pořad přerušen.
A když si tu licenci přečtete pořádně, zjistíte, že se týká vysílání na webu Primy.
Režim u IPTV je odlišný, podmínky v licenci televizní stanice s tím nemají co dělat. Ten klíčový je tu provozovatel IPTV, který je podle zákona v pozici registrovaného poskytovatele převzatého vysílání. K tomuto převzatému vysílání následně nabízí svou nadstavbovou službu v podobě archivu pořadů, který generuje na základě svolení dané stanice a podle časů uvedených v programovém přehledu (anebo poskytnutých stanicí, jak to teď bude dělat Prima).
Nadstavbová služba operátora typu catch-up, ve které se hledá podle pořadů a tyto pořady si každý uživatel podle vlastní volby spouští, nemá s licencí lineárního kanálu nic společného. Její podoba je věcí obchodní dohody stanice s operátorem. Stejně tak třeba nemusí být některé odvysílané pořady zpětně dostupné z důvodu distribučních práv, a také nebudete tvrdit, že se tím vytvořila nová stanice.
To jste psal Vy, že je to ZPS. Proto odkazuji na licenci na ZPS. U IPTV jde o převzaté vysílání licencovaných programů, tzn. zde už ze strany provozovatele IPTV není vůbec žádný prostor pro jakékoliv změny obsahu.
Nezapomeňte ale zmínit také § 2 písm h:
- provozovatelem převzatého vysílání právnická nebo fyzická osoba, která rozhoduje o skladbě programů převzatého vysílání, včetně služeb přímo souvisejících s programy převzatého vysílání, a která tyto programy a služby s nimi přímo související šíří nebo prostřednictvím třetích osob nechává v úplné a nezměněné podobě šířit na základě oprávnění k provozování převzatého vysílání (dále jen "registrace") podle tohoto zákona
Pokud jde o zpětné zhlédnutí ve formě kontinuálního vysílání, tzn. třeba nabízených 24 nebo 48 hodin zpětně, tak prostě nelze vyměnit reklamy a tvářit se, že je to v pořádku.
Ach jo. Definice základních pojmů ze zákona je snad jasná, ne?
Tak zkráceně: převzaté vysílání se skládá z programů. Ty se skládají z pořadů a dalších částí vysílání. Reklama není pořad, tedy samostatná položka programu.
Na základě obchodní dohody vysílatel (Prima) poskytne IPTV operátorovi podklady (zřejmě značky ve standardu SCTE-35) co smí nebo nesmí s programem dělat ve vlastních nadstavbových službách.
Velmi zjednodušeně a zkráceně. Račte dále použít Google.
Za prvé, já o ZPS nic nepsal, pletete si autory příspěvků v diskusi. Reagoval jsem až na to, když jste rozebíral obsah té licence.
Za druhé, v citovaném paragrafu se mluví o šíření programů, tedy uspořádaného lineárního vysílání složeného z pořadů a dalších celků. To operátor samozřejmě dělá, převzaté živé vysílání šíří tak, jak ho dostává od stanice. Zpětné sledování je jiná situace a jiná služba, nesledujete kontinuální vysílání, ale úseky rozdělené podle EPG. A to za podmínek smlouvy uzavřené s televizní stanicí.
Já mám kartu sice jen jednu, ale doma mi čerpá z korunového a v cizině z euroúčtu. Vše bez jakýchkoli poplatků. Takže v bývalé NDR platím v obchoďáku přímo kartou, (žádná procenta z transakce, ani poplatek za konverzi měny) a v Polsku si, opět bez jakéhokoli poplatku, vyberu z bankomatu zloté a na tržišti platím hotově. A protože jsem líný, nevařím, ale ohřívám hotovky. Ty naše jsou od 60 do 80 Kč, ty mnohem lepší německé za 1,20 - 1,50 €. Takže nakoupím na měsíc a tady jen rohlíky a chleba. (indukční plotýnka a mikrovlnka spotřebují na ohřátí jednoho oběda 80 - 100 VA elektřiny, při klasickém vaření je to násobně víc, čas a práci s nádobím nepočítám).
Radiusxe:
Na ty německé hotovky je rok záruky a jsou v nich mnohem kvalitnější suroviny, než ty svinstva, co se za přehnané ceny prodávají u nás. Takže pokud chci brát důchod ještě dlouho, a to teda chci, raději budu nakupovat kvalitní a levné zboží v cizině. Mám známého na jatkách. Říká: Porazíme zvíře, přijedou Němci, nakoupí vše za dumpingovou cenu, a zpracují to u nich doma. To nejlepší jde u nich na pult, z druhé jakosti se tam dělají kočičí a psí kozervy a co zbude, vyveze se do našich supermarketů, kde se to prodává dráž, než ta první jakost v Německu. A říká se tomu kapitalismus a tržní hospodářství. S elektřinou je to stejné. Vyrobíme za průměrně 80 haléřů kilowatt, vyvezeme ho na burzu a následně koupíme za 4 Kč. Pak si na ní ještě přirazí ČEPS a různí šmelináři a výsledkem je 5 Kč/ kWh pro koncového zákazníka!!!
6. 5. 2022, 13:25 editováno autorem komentáře
Pokud má jídlo záruku 1 rok, tak bych se mu vyhnul širokým obloukem. Co polévky? Také ze sáčku?
Také mám známého, který vlastní zverimexy a objel si některé německé výrobce žrádla pro zvířata. Hygiena jako v nemocnici. Ani vous nesmí vyčuhovat z ochrany obličeje. Nákup masa od zpracovatelů? Ale kdeže, mají vlastní jatka. Tak a babo raď. Nejsou konzervy jako konzervy. Vždyť i u nás jsou výrobci, kteří dávají do konzerv především maso. Jen je neprodávají v supermarketu v akci. I kvalitní jídlo se dá u nás koupit, jen se neprodává fyzicky v širokém množství na jediném místě. Pokud pominu jeden online portál s kilem lososa za tisíc korun českých. Pečivo? Kupujeme v malé a vyhlášené pekárně. Sortiment je sice omezenější, ale základem je klasický kvásek, ne kvasnice. Zdražení v poslední době? 1-2 kč na drobný sortiment pár korun na chleby, koláče...Žítňák vydrží rozbalený klidně týden.
IMHO "žádné poplatky za žádné služby" nemusí znamenat, že se ta banka chová "slušně".
Já osobně za vedení běžného účtu s obvyklými službami rád zaplatím malý poplatek, když mi k tomu nebudou nutit další a další služby, úvěry, kreditky, měnit podmínky "za pochodu" a neustále blokovat můj přístup k mým penězům povinností mít novou aplikací do chytrého mobilu (která na můj chytrý mobil nejde nainstalovat...), či pořádáním všelikých akcí mne tlačit do většího utrácení (ideálně většího, než si mohu dovolit, abych si od nich půjčil).
Nesmysl. Co myslíte, že je filmový trailer? Reklama na autorské dílo. A řečené dílo má tržby xx miliónu dolarů celosvětově. Tomu se opravdu říká "neprodejný šmejd",
LOL...
Opravdu názory jak za doby působnosti "pana Vajíčka" na Československé televizi. Tehdy to platilo.
Bohužel, nadpolovina u nás vysílaných reklam je trapná/mizerná/etc.
Marketing vymysli reklamni kampan, odkloni tam firemni penize a pak vyrobi prezentaci, kde zhodnoti, jak to zabralo, pripadne proc to neuspelo. To se proste prohrat neda. Ja vim, predstavuju si to jako hurvinek valku, ale smysl nekterych reklam dost dobre nechapu. Obcas posloucham jedno radio a kazdou chvili tam je reklama "Aditeg tesni hned. Aditeg g jako guma*" nebo neco v tom smyslu. Komu to je urcene? Nejake tesneni do okna koupim v nejblizsim obchode a vyrobce me nebude zajimat. Kdyz budu shanet nejake gumove vyrobky(fakt nevim co vyrabi) za miliony, tak se asi kouknu na internet kdo dany vyrobek vyrabi a za kolik. Nezacnu tim, ze budu zjistovat jestli to vyrabi zrovna Aditeg. A vyrobkum od Aditeg nebudu davat prednost jen proto, ze uz jsem to jmeno parkrat slysel, protoze o nich nic nevim(stejne jako o jejich konkurenci).
* I kdyz jsem tu reklamu slysel minimalne stokrat, tak jsem ted musel googlovat "vyrobky z gumy", abych si vubec vzpomnel na nazev
Jehovista: Kupovat to, co je inzerováno v reklamě, znamená, že ty nehorázné náklady na reklamu zaplatíš koupí předraženého výrobku, většinou pofidérní kvality a užitné hodnoty, ty! Takže: 1/ fuck off reklama, (přeloženo do češtiny to doslovně znamená opakovaně klamati) a 2/ nikdy nekupujte nic, na co běží reklama v masmédiích bude to na 90% šmejd a předražené.
28. 4. 2022, 11:05 editováno autorem komentáře
Rožánek: Logicky správně to máte vy, ale realita odpovídá mému překladu. Re je opakování a klama je jen očísnutý kořen slova klamati. A obsah těch spotů tomu odpovídá. Ten sajrajt běží každou chvíli; a není nic horšího, než poslouchat a vidět to samé a pitomé několikrát denně a obsah je lež od začátku do konce.
Já miluju lidi, kteří hlásí, že na ně reklama nemá vliv a že se rozhodují racionálně podle parametrů. Reklama nefunguje tak, že uvidíte jeden spot a okamžitě běžíte si produkt/službu koupit. Reklama vám vleze do podvědomí ať chcete nebo ne, obvykle je to běh na dlouhou trať.
Až se budete "racionálně" rozhodovat mezi několika variantami, najednou vám do povědomí vyskočí emocionální faktor známosti značky nebo pozitivního vnímání, protože se vám komunikační styl firmy trefil do noty (třeba tím, že logo je na vašem oblíbeném fotbalistovi nebo je reklama dobře natočená vzhledem k cílovce). Ale samozřejmě budete při výběru tvrdit, že jste si nějakou značkovou věc koupil na základě vysoce racionálního a odborného průzkumu trhu, nejlépe na základě slepého testu a několika měsíčního testování všech produktů. No a shodou okolností jste si vybral produkt firmy XXX, která jako na potvoru investuje miliardy dolarů ročně do reklamy a marketingu. Hahaha.
Ostatně mohl byste nám prozradit jakou banku, mobil, pc nebo auto máte, když bojkotujete firmy, které mají nějakou reklamu? Já teda za sebe můžu říct, že téměř vše, co mám je značkové a reklamy na ty značky vidím skoro každý den.
A jen na okraj. Já samozřejmě také reklamu nesnáším. Jen nejsem tak naivní, abych si myslel, že jsem vůči ní imunní.
Při dnešních možnostech ? O co se ta bláznivá Prima snaží. Na pořady koukám z 99% zpětně. Sledovanost Primy (veškerých kanálů), nebude u mě větší než 10 %. Tak pokud budu něco z těch 10% vidět, tak si to nahraji a pak přeskáču úplně stejně, jako z archívu, akorát to již nebude tak komfortní. A pokud mě to bude štvát, nemusím se na ní koukat vůbec a asi nebudu jedinný. Takže jak si pomůže Prima, když sice nikdo (jako) nepřeskočí dementní reklamní bloky, když příjde o uživatele ? Opravdu nemám čas, se koukat na 90 min. film, 180 minut.
27. 4. 2022, 19:48 editováno autorem komentáře
No, jakožto poloviční cizinec (ta druhá země je jedna z těch západních) si po shlédnutí tohoto self proma budu myslet, že Češi jsou debilové. Protože aby jim komerční stanice vysvětlovala v roce 2022, tedy více než 30 let po revoluci a v plné době kapitalismu, že reklama je potřeba, je opravdu trapné a řekl bych unikát v Evropě. Pevně doufám, že lidé ze zemí kde berou reklamu jako normální věc, nebudou tuto zprávu číst a nebudou se na ty self proma dívat, protože bych se musel propadnout hanbou. Gratuluji. Primě držím palce a přeji ji chytřejší diváky.
27. 4. 2022, 21:56 editováno autorem komentáře
Kdysi dávno (někdy před koronachinabacilem) jsem přístroj přítele Televiziho ještě sledoval. Reklamy mi až tak moc nevadily, ale bylo to náročné na mou peněženku. Když naskočila reklama, zvedal jsem se a šel před dům kouřit. Měl jsem vysledováno, že průměrná reklama trvala přesně tak dlouho, jako byla doba "vstát-obléknout bundu-odejít před dům-zapálit si-v klidu dokouřit cigaretu-vrátit se domů-napít se-usednout do křesla" Takže v pohodě :-) :-) :-)
(s tou peněženkou to souvisí asi tak, že za dva celovečerní filmy jsem vykouřil cca osm až deset cigaret, kdežto bez přispění přítele Televiziho jen jednu - a krabička za stovku.... :-) )
Tady ale nejde o to, že by Prima divákům vysvětlovala význam reklamy. Prima se místo toho snaží divákům nabulíkovat, že mají morální povinost tu reklamu sledovat. To je mnohem větší ptákovina. Tedy abych byl přesnější: Primě je samozřejmě ukradené, jestli divák bude reklamu sledovat, jim stačí, když ji bude mít puštěnou, protože za to dostávají peníze. Což ale samozřejmě staví otázku toho, kdo a co je tu vlastně nemorální, do úplně jiného světla - a Prima, ten samozvaný bojovník za čistotu a morálku, v něm najednou moc dobře nevypadá.
teda doufám, že nejste z některé z těch zemí, o kterých vychází články typu "Zmrazit nájmy a největší pronajímatele vyvlastnit. Podaří se Berlíňanům obojí?" nebo "Co se to děje s Francouzi? Demonstrují pod heslem Smrt daním". Protože ti by také potřebovali školení ve smyslu "trh si určí ceny sám apod."
Naštěstí my se tím jen bavíme, jestli to bude Prima nebo nějaká nová TV, na kterou budeme koukat neurčí nějaké propagační spoty, ale poměr "cena/výkon". V tomto případě je cena můj čas. Uvidíme, ale tipnu si že řada lidí raději přejde k placené TV ... a reklamní trh se také přesune.
Není mi jasné, jak pozná Prima, že během reklamy chodím pravidelně na sedm minut do druhé místnosti k počítači a reklamu nesleduji ? Nebo že vypínám zvuk a zavírám oči ? Skřet, který zpívá, že ceny letí nahoru, ale jejich spotřební zboží cenu nemění, mi je k ničemu, protože veškerý důchod utratím za zdraženou elektřinu a jídlo a elektroniku si kupuji nejvýš jednou za tři čtyři roky...
nikdo není na reklamy zvedavej
Tak to bohužel nefunguje. Gaussova křivka IQ poukazuje na to, že vždycky bude převaha těch, kteří přijdou "z hokny", uvelebí se do gauče a zapnou Zoo a jiné produkty úpadku lidské společnosti a sociálně-intelektuálního hnoje.
Koneckonců si lze těžko představit, že by firmy investovaly tak obrovské peníze do reklamy, kdyby to fungovalo tak, jak si naivní diskutéři zde představují. Že si někteří nejsou vědomi toho, že na ně reklamy působí a ovlivňují jejich chování, zdaleka neznamená, že třeba i nepřímo nezvyšují povědomí a tedy pravděpodobnost prodeje nějaké značky. Stačí se o tom "otravném Alzákovi" zmínit před někým, kdo zrovna něco shání a dost možná se na jejich web aspoň podívá...
Ale houbeles. Firmy investují do reklam, protože jim reklamáři troubí do kedluben, že investovat do reklam se vyplatí a managoři tomu věří. Kdyby si některý z nich dal trochu práce a zjistil si, kolik uživatelů internetu reklamy blokuje, došlo by mu okamžitě, že investovat do reklamy je jen vyhazování peněz a bylo by mnohem výnosnější, kdyby peníze, investované do reklamy investoval do zvýšení užitné hodnoty svých produktů.
28. 4. 2022, 10:54 editováno autorem komentáře
Stanovský:
CZC už vybírá poplatek při platbě kartou na prodejně také. Chtěl jsem u nich cosi koupit, na webu nbídli několik forem platby předem a když jsem jim napsal, že chi zaplatit kartou na prodejně při převzetí zboží, napsali mi, že to budu mít dražší, protože prý je to časově a personálně náročné?!? Takže jsem objednávku okamžitě stornoval a nakoupil jinde.
Máte xxx možností, nikoliv "nepatrné". Jenže nesmíte žít v zajetí cen z roku razdva, třeba rohlík "za kačku" nebo "dvě piva jsou za bůra" jak se zpívá v jedné české písničce...
1) nekupovat to a jít jinam (účinné, obchod je závislý na tržbě, když to udělají lidi skupinově, třeba potravináři by museli zlevnit)
2) jít po výhodných akcích (jsou furt, stačí hledat)
3) volat k odpovědnosti vedoucího, když máte dojem, že vás obchod okradl
4) volat k odpovědnosti nadřízeného toho vedoucího
5) napsat ČOI
6) napsat do médií
Jenže to zabere čas, že? 20 let v obchodě, BTW...
ad 1) Nevím jak u vás, ale v mém okolí je zhruba stejně daleko nejméně 5 supermarketů od různých vlastníků a ceny, kdyby ještě existovaly ceny v haléřích, tam jsou u základních potravin snad na haléře totožné. Buď jsou dohodnuti, nebo opisují, ale bojkotem od zákazníků v této oblasti se nic nedosáhne.
ad 2) Výjimkou jsou jednodenní slevy o pár %, ale ty nám chtějí politici stejně zrušit. A, to se ještě musí dávat pozor na to, že 48% sleva je z ceny, kterou toto zboží v tomto obchodě nikdy nemělo.
ad 3) Ano, při chybě v cenovce se mi ještě nestalo, že by odpovědný vedoucí prodejny se vymlouval, ale bez zbytečných komentářů vyplatí rozdíl mezi cenovkou a účtovanou částkou pokladnou.
Zbývající body je běh na dlouhou trať, který ani v reálném čase nepřinese kýžené výsledky a spolyká moc času a nervů.
Že se na to nepodíváte vy neznamená, že se na to nepodívá někdo jiný. Jste statisticky zcela zanedbatelný vzorek.
Když jsem na gymnáziu zadal 4 různým třídám vybrat cenově a parametrově rozumné připojení k internetu v panelákovém bytě, naprosto všichni mi nabídli něco od mobilních operátorů (jen jeden případ byl Nordic) a obvykle nesmyslně rychlé tarify. Nikdo z nich nedokázal najít nabídku třeba od Netboxu, která vyšla o polovinu levněji, nebo něco od dalších místních poskytovatelů. A to nemluvím o to, že mli v hlavách z reklam napumpované, jak strašně potřebují ty stovky Mbps.
A btw. většina z nich nakonec třeba router hledá na e-shopu Electroworldu, což taky o reklamě a spotřebitelské lenosti hodně vypovídá...
Asuska: Souhlas. kdo není duševně, nebo fyzicky líný, obejde se bez TV, nebo si pustí jen na pár minut denně na to, co jej opravdu zajímá a co má nějakou hodnotu. A takových pořadů je čím dál, tím méně a jsou čím dál, tím kratší. Mne osobně zajímá jen příroda na Prima zoom, koukám na četnické humoresky, toulky s párou a technické památky v Čechách. A o tom, že v debilbedně běží i něco jiného prakticky nevím.
V podstatě se jedná o diskriminaci IPTV. Protože u DVBT i satelitního příjmu lze program nahrát na disk a reklamy si pak přetočit.
Já jsem si pořídil T-Mobile Go právě pro možnost reklamy přetáčet. Takže reálně uvažuji o návratu k satelitnímu příjmu. Protože největší výhoda, pro kterou jsem si T-Mobile Go objednal, bude zrušená.
vlastní tvorba nebo vlastní prémie ? Auta, vily, letadla, dífky a kdoví co dál... je potřeba rozlišovat na co jim peníze prý budou chybět. Tak jak za časů placené TV v minulosti, kdy nastupovali kanály NGC, Discovery apod,. byla reklama na nich tabu, tak dnes je to pravý opak. Už holt nestačí drobné od operátorů. Čekám na verzi za kolik bude k mání skutečně bezreklamová nabídka, resp. přeskočitelná. Doufám že se lidé nezničí sami a nebudou na ty přiblbé reklamy koukat, byl by to velký úpadek.
Tak hlavně pokud Prima přistoupí k těmto krokům, aby mohla natáčet v kvalitě na kterou jsme zvyklí, tak nejspíš zkrachuje. Prima se zvykla rozrůstat po vzoru Novy jako smyslu zbavená. Nejspíš přijde naopak o diváky, kteří nepřistoupí na tuto morální hru, aby podpořili tuto stanici. Pokud lidé nebudou reklamy přetáčet, budou vysílání nahrávat a poté přetáčet. Jestli se jim to počítá do sledovanosti a tím pádem jim to stačí, pak asi v pořádku.
Lupa.cz - DigiZone
Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam. Zahájí speciální kampaň .
Já s reklamou nemám problém .
Co mě zajímá, nahraji na USB disk, i dva pořady současně ve stejný čas .
A ve svém volném čase sleduji a přetáčím, můj přístroj to umožňuje .
Co nenahraji, to stáhnu z různých úložišť, nebo torentů .
Ajeto .
Nejlepší by bylo, kdyby vznikl samostatný kanál pouze s reklamami, do kterého by přispívaly a o náklady na jeho provoz se dělily všechny stanice a v běžném vysílání by měly veškeré reklamy absolutní zákaz! (Kdo je na ten sajrajt zvědavý, zapne si reklamní vysílání a kdo ne, nebudou ho nevyžádané reklamy obtěžovat).
Když si mohu proti reklamám zablokovat svou poštovní schránku, bylo by naprosto logické a správné, kdybych si proti nim mohl zablokovat i svou TV. S internetem je to jednoduché; natáhnu si do prohlížeče příslušný doplněk a mám klid. Doufám, že něco podobného vznikne i pro IPTV.
Otázka za 5000,- je: kdo by tratil víc? Vysílatel (Prima) závislý na přijmech z reklamy a od operátorů, nebo operátor, závislý na příjmech od svých klientů? Navíc operátor má k TV něco (nebo většinu) z tohoto: internet, mobilní telefony a mobilní data, pevná telefonie, prodej zařízení, atd...
Taky si nutno uvědomit, že na jedné TV přípojce sleduje třeba chlap, jeho žena i děti. Každy sleduje něco jiného, ale operátor to dostane v globále. A platí se za balíček.
Kdyby měl někdo platit jen za 9 kanálů Primy extra peníze navíc k tarifu, pak by došlo na lámání chleba. A to zase moc dobře ví Prima...
Nechci vám brát iluze, ale pokud to napíšete vy a pár dalších, v celkové bázi desítek až stovek tisíců klientů (podle operátora) to bude mikrovzorek. Operátoři mnohem názorněji mohou vyjít z vlastních statistik o používání služby a sledovaném obsahu. Ve vícečlenných a vícegeneračních domácnostech je po Primě nepochybně poptávka, jak ostatně naznačují i demografická data o sledovanosti její původní tvorby.
RBŠ:
Takovou banku, o které píšete, neznám. Ta moje se chová slušně, (roční výpis bankovních poplatků - 0, slovy NULA) a s žádnými ,,vylepšenými" službami neotravuje. Mám u nich tři účty: Běžný korunový, běžný euro a spořicí euro. Kartu, která mi doma platí z korunového, v cizině s euro účtu (bez poplatku za transakci, či konverzi měny) a z kteréhokoli bankomatu mohu vybírat rovněž bez jakéhokoli poplatku. Spořicí euroúčet je úročen 2% ročně A když převádím koruny na eura, či naopak, mám to také bez jakéhokoli poplatku a ve velmi výhodném kursu. Dodám jen, že Česká (to česká by mělo být v uvozovkách) spořitelna, ani jiná, reklamami zmiňovaná banka, to není. Ale na tom není nic divného, pořád totiž platí a platit bude, že dobré zboží se prodává samo, čili reklamu nepotřebuje a že když chci něco kvalitního a levného, musím si to udělat sám, pokud to umím. (Pokud ne, mám smůlu).
Tohle by asi patřilo vedle na Měšec, ale: co mám přehled o několika bankách (kde mají kolegové a rodina konta), tak obvykle dojde k nějaké aktualizaci podmínek zhruba dvakrát do roka, technické podmínky třikrát či čtyřikrát (obvykle drobnosti typu požadavky na prohlížeč či mobilní OS).
Většina z nich v posledních dvou letech dost tlačí klienty od klasického přihlašování "SMSkou" (což uznávám jako méně bezpečné) k použití vlastní aplikace - i pro potvrzování platby kartou po Internetu (3D-secure
). Žel, někdy ta aplikace má (vcelku oprávněné) požadavky na mobilní zařízení, které pak znamenají nákup nového chytrého mobilu (protože Android 7 nevyhovuje, protože Huawei nemá důvěru, atd...). Jen některé umí fungovat na tabletu (bez SIM modulu) a jen málokterý se nechá přesvědčit k běhu pod virtuálním strojem.
Podpora přihlášení pomocí čipové karty (u běžného účtu) je spíš výjimkou a ubývá. (Pořiďte si mobil a naši aplikaci!
). Podmínku nepoužívat bankovnictví na stejném zařízení, kde se potvrzují platby mají v podmínkách všechny!
Redesign internetového bankovnictví probíhá obvykle každý rok. Zpravidla to znamená méně přehledné bankovnictví s důrazem na běh na mobilním zařízení, hezké, leč nekontrastní výpisy - a hlavně nabídky dalších produktů na úkor dosahu jiných funkcí.
Všechny mají neustále nějaké akce typu cashback
za nákupy kartou, slevy v obchodech s předraženým a rychle spotřebním zbožím, apod. Nabídka kreditní karty a občasný telefonát s nabídkou výhodného úvěru, kontokorentu či leasingu je standardem.
Ty banky z něčeho žít musí - a když to není z poplatků, musí tlačit prodej dalších a dalších produktů. Já bych mnohem radši stabilní a levný běžný účet, pár platebních karet, internetové bankovnictví a spolehlivé služby.
A popravdě: vůbec nevím, zda na některou z těch bank je v televizi či jinde nějaká reklama - já žádnou neviděl. Reklamy nám připadají hloupé, protože nejsou určené pro nás, co je stejně nesledujeme (a jen nás otravují) - jsou cílené na publikum, které nepřetáčí a neodchází od televize na záchod či cigaretu.
Ať jdou k čertu.
Co jim brání, udělat placený balíček pro lidi, kteří o program Primy stojí?
Já nemám problém s tím aby vysílali reklamu. Klidně ať vysílají jenom reklamu, proloženou teleshopingem. Já na to koukat nebudu tak jako tak.
Ale ať se mi pak necpou do mé placené služby povinně, kdy nemám možnost je v nabídce programů nemít. Kvůli jejich vydírání poskytovatelů IPTV platforem, že když tu jejich žumpu nenacpou všem, nebudou ji moct mít ani diváci, který o ty jejich kanály stojí.
A pořád bych s tím neměl problém, vyhodit jejich kanály ze seznamu programů umím. Ale ať pak nechtějí žádný poplatek za zařazení do nabídky a za přebírání jejich odpadu.
Ať jdou férově s kůží na trh, ať si je předplatí jen ten kdo doopravdy chce.
Prima má smůlu,na reklamy stejně koukat nebudeme Vždycky se to dá nějak zařídit.Nemeli by lidem své programy nutit tak,že chtějí být v základní nabídce a nejde si službu zřídit bez jejich programů.Kdo Primu chce,měl by si zaplatit zvláštní balíček,a vidělo by se kolik lidí o Primu stojí.Myslim,že by více vydělali,nebo ušetřili,kdyby snížili počet programů tak na tři.My jich stejně více v seznamu nemáme.
Na Primu sedí to přísloví, že čím víc se to rozmazává, tím víc to smrdí.
Měli by být rádi, že jim na to vůbec někdo hledí a ne otravovat diváky s reklamou. Neměli to přehánět, k reklamám dalších x sponzorů, xy hloupých upoutávek na pořady a pak se diví, že lidi přetáčí?
Dopadne to tak, že buď si to prostě ze záznamu nepustím, těch pár věcí, co občas na Primě sleduju nebo se vykašlu na TV úplně. Aneb kdo chce moc, nemá nic, že Primo...
Vždy mě baví číst reakce diskutujících, kterých se daná problematika netýká. Proč řešíte zákaz přetáčení reklam u Primy, kterou stejně "většina" z vás nesleduje? Sledovani.tv nabízí za tuším 69kč Primu bez reklam. Takže nabídky existují, jen o nich nevíte. Požadavek Primy chápu, klasické něco za něco obsah zdarma výměnou za přerušení reklamním předělem. Jenže typický Čecháček chce všechno a za nic.
Na Primu se už stejně nedá koukat.
Souvislý proud reklam je krátce přerušován pořady. A pokud zrovna běží pořad, tak tam ještě občas do toho nahodí dole pruh přes čtvrtinu obrazovky s reklamou.
Příklad seriál ZOO. Nebo se pravý dolní roh obrazovky odchlipuje a je tam zase reklama.
Má to výhodu pro tvůrce pořadu. Hodinový pořad stačí natočit na půl hodiny. Pořad začne o 5 minut později (reklamy), pak následuje 5minutový souhrn minulého děje, pak pořad třikrát i vícekrát přerušený reklamami a na koci upoutávka na příští díl.
Všechno se dá od reklamy "vykostit" Internetový prohlížeč, chrome v mobilu, a i IPTV. Jen to pro běžného uživatele nemusí být vždy jednoduché a uživatelsky přívětivé. Oslovte svoje kamarády a známé kteří se v tom vyznají, ať vám poradí a možná budete dost překvapení, jaké jsou dnes nástroje a možnosti, které si s reklamou poradí...
"Divák uvidí počítadlo, kolik reklam ho ček"Divák uvidí počítadlo, kolik reklam ho čeká. Prima takto bude moci vložit internetové spoty i při přehrávání v mobilních aplik
A sledovat bujde jen z sedlas elektrosoky a sviracou kazajkou....
Hmmm uz me tato parodie a " uvadeni na pravou miru" unavzje a to to nesleduji,pouzenme tyto m*dialni prestrelky zaplavuji intetnetovy prostor
Doufam ze tato stalinice skonci v zaslouzenem televizmim pekle..
1. 5. 2022, 13:33 editováno autorem komentáře
Komedianti zjistili, že divadla mají pořád prázdná a opět fňukají. Že prý bude nutno masivně zvýšit reklamu, aby se hlediště opět naplnila. Kde má dolních deset milionů vzít na čtyřciferné částky za vstupenky ale nevědí, čemuž se není co divit, když to neví ani vláda. Jen je mi záhadou, kdo jim tu masivní reklamní kampaň zafinancuje; já to rozhodně nebudu. Napřed musím zaplatit bydlení, energie, jídlo, základní životní potřeby a teprve z toho, co zbyde a čeho je rok od roku méně, mohu financovat zábavu. Takže DVD a CD přehrávač to jistí.
Proč nesleduju Primu on-line? Protože nemám nervy na delší reklamy,než je děj seriálu nebo filmu.A reklama na nepřetáčejreklamu je ubohost a hodně jsem přehodnotila oblíbené herce a zpěváky, že asi mají tak málo peněz a proto se propůjčují k takovým prasárnám.
18. 5. 2022, 21:23 editováno autorem komentáře
Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam.
Zahájí speciální kampaň.
Když nechci sledovat reklamy, tak kampaň nebude nic platná !
Leda že by sledující byl postižený, nebo retardovaný !
Film nahraji na flešku a běžně přetáčím !
Pak je tu druhá možnost, stáhnu z některého nejmenovaného serveru, je jich dost .
Nebo ztáhnu z Internetové televize pomoci vhodného software, bez reklam.
(Software je rovnou odstraňuje).
A jeto . Hi .
Tak pro mě jednoduchý. Pokud budu nucena koukat na pořad, který díky reklamám (které mě nejen nezajímají, ale i absolutně otravují život) trvá o půl hodiny déle, tak TV prima prostě ze svého seznamu "vymažu" Hold koukat nebudu, na to máme jiné komerční TV, které toto nemají za potřebí. S panem Bohem
Tv Prima, vymýšlí trapné seriály které se nedají sledovat. Jsou příšerné. Všude jinde na konkurenčnich TV reklami jdou přetačet, pouze ředitele TV Prima a jejich poskoci potřebujou víc peněz. Asi mají málo. A tak nutí lidi aby sledovali reklami. Je to pouze tah pro víc peněz aby se oni měli dobře. Až začne TV Prima z těch peněz vymýšlet pořádný programy, tak jí začnu sledovat. Ale tyto programy, jako je nějaký debatní kroužek Dědka, seriál zoo, máme rádi Česko a další kravoviny, nestojí ani za jedinou korunu z reklamy a sledovanost.
Mě fakt nezajímaji finanční problémy Primy,já si platím jistou službu a za tu službu chci mít to, co ta služba nabízí a to je právě přetáčení reklam,dost mě to mrzí, protože výběr filmů na téhle stanici je docela dobrý ale podřizovat se nebudu a proto už sem částečně přestala Primu sledovat ,tímhle jednáním si Prima ne jenom že nepolepší ale naopak ztratí spoustu příznivců 🤷