Další tvůj nehorázný blábol, protože technici od UPC neinkasují nikdy nic, veškeré platby jdou výhradně přes vyúčtování (vyjma nadstandardních prací při samotné instalaci služby, což ale není případ toho, kdo již službu využívá). A už při objednávce technika, resp. při reklamaci služby, je každý klient upozorněn na to, že za marný nebo neoprávněný výjezd se účtuje cena dle platného ceníku.
A se svým neustálým tvrzením, jak jsou lidí bezradní, a že nic neví apod., můžeš uspět tak leda někde na bolševických novinkách, kde partička komančů nostalgicky sní o dávných časech. Jinak je to naprostá pitomost, protože každý člověk moc dobře ví, na koho se má obrátit. Když ti nejde elektrika, tak taky nedáváš televizor hned do servisu, když nejde plyn, tak asi nechodíš reklamovat sporák atd. I když ty možná ano...