Hlavní navigace

Prima zahájí prodej reklamních spotů v hybridní aplikaci Prima Play

30. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GALERIE – Obchodní zastupitelství Media Club rozšířilo od ledna svůj standardní online balíček také o přehrání videospotu v HbbTV.

Kombinace internetové reklamy a HbbTV by měla klientům přinést větší zásah cílové skupiny a možnost zasáhnout bonitnější část populace. Hybridní televize je pro nás v letošním roce klíčovou platformou, kde bychom rádi zdvojnásobili tržby, proto přicházíme s novým produktem, který je určen pro všechny klienty, kteří mají bonitnější klientelu nebo hodnotí kampaně počtem oslovených klientů, uvedl Ladislav Dianiška, ředitel obchodního zastupitelství Media Club.

Stávající balík Prima pack Videospoty kombinuje přehrání videospotů na počítačích, mobilech a tabletech. Nový balík je doplněn o přehrání videospotů v Prima PLAY aplikaci na HbbTV, což stávající inventory rozšiřuje o 25 procent. Průměrně televizi s HbbTV sledují dva diváci (resp. 1,94). Zadavatel, který tento balíček využije, nemusí pro HbbTV část tvořit samostatnou aplikaci. Videospot se v HbbTV přehraje, ale svou funkčností a zobrazením se podobá klasickému reklamnímu spotu v terestrickém vysílání. Vytvoření speciální aplikace však klientům doporučujeme, spot má pak přidanou hodnotu a uživatel je motivován kliknout a dostat se k dalším informacím, doplnil Dianiška.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).