Hlavní navigace

Názor k článku Problémy šedých operátorů: z váženého klienta třídním nepřítelem od Jaromir - Aspoň k něčemu mě článek donutil. I když jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2010 21:17

    Jaromir
    Aspoň k něčemu mě článek donutil.

    I když jsem obyčejný živnostník, tak jsem se konečně odhodlal založit si účet u svého prvního VOIP operátora (Mikrotech).

    Místo dopisů mám email, pak používám ICQ, Skype, ale volání z mého předplaceného mobilu za 5,4 Kč na pevnou linku člověka opravdu naštve (zvláště, co musí poslouchat různé automaty, znělky a čekat, protože si každý myslí, že voláte za pár desítek haléřů). A zase toho neprovolám tolik, abych se vyplatil tarif, provolám tak 500 - 1000 Kč/rok.

    Sice Mikrotech prý není z hlediska kvality hovorů nejlepší, i má nějaké výpadky, ale ceny jsou super, tarifikace 1+1 sekunda a na ty mé hovory jednou za týden, co mě normálně každý stál pár desetikorun bude super, na přijímání hovorů budu mít stále mobil.

    Fakt díky za článek a "nakopnutí", jak tu čtu, že účtují velkým firmám 0,1 - 0,2 Kč / minutu, tak už jsem se neudržel. Už se těším, jak se mi na předplacence budou hromadit peníze :) a budu ji tak používat mimo domov. DÍKY!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).