Hlavní navigace

Názor k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Petr - Trochu mě na článku mrzí to mírné zobecnování...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 7:50

    Petr (neregistrovaný)
    Trochu mě na článku mrzí to mírné zobecnování - eshopy se musi snazit, minimalne poskytovat apod.

    Mám osobní zkušenost s bilezbozi.cz, audiexpert.cz, hifishop.cz, kasa.cz, acomp.cz, mandarinka.cz a všude musím konstatovat naprostou spokojenost s jejich servisem. Nikde nešetří telefonem aby člověka informovali jak si stojí s jeho zbožím. Ano, časy dodávek u některých jejich dodavatelů jsou mnohdy trochu zvláštní, ale vždy mě na možné problémy s dodávkou předem (den po objednávce) upozornili.

    Takže prosím, toto brát jen jako příklad jednoho možná "zvláštního" shopu, existuje spousta dalších, které nemají problém s komunikací i přes čas dovolených.
    BTW: to že má eschop pouze jednoho člověka na komunikaci bez náhrady je také trochu zvláštní...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).