Hlavní navigace

Názor k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od J - Platit predem je zasadni chyba, znamemu se dokonce...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 8:43

    J (neregistrovaný)
    Platit predem je zasadni chyba, znamemu se dokonce stalo, ze on zbozi objednal a zaplatil predem, ale protoze byla dalsi objednavka tehoz na dobirku (shodou okolnosti jeho znamy), tak jej dostal o 14 dnu pozdeji nez ten na dobirku. Proc ? No preci protoze on jiz zaplatil, ale ten s tou dobirkou by se taky po 14ti dnech mohl rozhodnou ze zbozi jiz nechce a nezaplatit nic.

    Navic presne jak je uvedeno v clanku, muze se stat, ze najdete zbozi jinde a vyrazne levneji, je pak mnohem jednodussi zrusit objednavku pokud neni zaplacena.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).