Hlavní navigace
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Lupa.cz
»
Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky?
»
Názory
»
Názor
Názor k článku
Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky?
od xxx - Nebylo by to tolik.. když vezmu v úvahu,...
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
Podle hodnocení
Podle vláken
Nejnovější
20. 8. 2005 14:45
xxx
(neregistrovaný)
Nebylo by to tolik.. když vezmu v úvahu, kolik na poplatcích v ČR platí opravdu velcí obchodníci, tak by to mohlo být kolem 0,8-1,2 %, ale možná i méně (v zahraničí obvyklích 0,3-0,5 %).
Zobrazit celé vlákno
Aktuality
25 let vězení: zakladatel burzy FTX dostal méně, než se čekalo
Zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sam Bankman-Fried (SBF) si od soudu vyslechl trest 25 let vězení. O jeho vině rozhodla porota už…
18:38
Rada České televize začne zveřejňovat divácké stížnosti
Rada České televize se rozhodla zveřejňovat na webových stránkách České televize všechny stížnosti diváků, které přijdou po 1. květnu 2024. …
15:11
Zákon o kyberbezpečnosti nás vyjde minimálně na 2,5 miliardy, říká ČEZ a mluví o zdražování
Náklady, které by vznikly po případném schválení současné podoby nového zákona o kybernetické bezpečnosti, zřejmě pro regulované firmy a…
11:24
Počet nových komentářů
5
Další zprávičky
Napište aktualitu
Komerční sdělení
Allegro.sk startuje. Českým prodejcům umožní prodávat na Slovensko
Máme AI obrázky, písně, videa i influencery. Nastal čas na AI firmy?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji