Hlavní navigace

Názor k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Václav - Mám osobní zkušenosti s kasa.cz,aponia.cz,midinet.cz.Zde jsem kupoval zboží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2006 16:32

    Václav (neregistrovaný)
    Mám osobní zkušenosti s kasa.cz,aponia.cz,midinet.cz.Zde jsem kupoval zboží na dobírku.Pokud jsem ho objednal v pondělí,tak do konce týdne bylo doma.Někde mě i informovali,kde zboží momentálně je.Prostě super servis.Teď jsem si objednal zboží u audioplaneta.cz a to na splátky přes GE Money.Zatím nejsem vůbec nadšen.GE Money odklepla žádost v pondělí a i zboží bylo odklepnuto v pondělí.Audioplaneta.cz má napsáno,že zboží dodá do čtyř dnů od objednání.Bohužel to není tak pravda.Již utekl týden a nic se neděje.Další týden v pondělí telefonicky potvrdily a to již potvrdili i před tím vyřízení objednávky.Tak jsem dotyčnému řekl,že to teda dojde v úterý během dne a on pravil,že tak do dvou dnů.Tím chci říci,že GE Money reaguje pružně,ale audioplaneta.cz již tak pružná není.Možná,že zásilková služba nemá cestu mým směrem a kvůli balíčku za 12tisíc se nepoženou 250km.To je můj názor a zkušenost.