Hlavní navigace

Názor k článku Proč je reklama v televizi hlasitější než ostatní program? od Horal - Ano, na Primě jsou fakt delší. Kapitola sama...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 3. 7. 2009 13:30

    Horal (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
    Ano, na Primě jsou fakt delší. Kapitola sama o sobě jsou pak sponzorské vzkazy. Už jsem viděl snad 4 za sebou. Za chíli bude 10 sponzor. vzkazů, pak jingl oznamující reklamní blok, jeden reklamní spot, jingl oznamující konec reklamního bloku, pak zase 10 sponzor. vzkazů a pak bude pořad pokračovat :-). Podle mě je to obcházení zákona, zvlášť v případě ČT. Zadavatel normální reklamy je přece taky sponzor a reklama má být v jasně vyznačených blocích, tak jaké extra vzkazy, sakra? Nejvíc mě štvou reklamy vkládané přímo do obrazu pořadu, což provozuje např. ČT v pořadu "Den D" (a může to nazývat jak chce) a pak taky sponzorské vzkazy v časově vysloveně našponovaném ranním vysílání ČT (ty desítky sekund často zjevně chybějí, je z toho znát stres všech zůčastněných a po ránu nic moc nálada). Buď ať redakce vyhradí čas pro regulérní reklamu nebo ať ji tam prostě necpou. SPONZORING JE TAKY REKLAMA, NAVÍC O TO OTRAVNĚJŠÍ, ŽE JDE MIMO OZNAČENÉ REKLAMNÍ BLOKY!