Hlavní navigace

Názor k článku Proč je reklama v televizi hlasitější než ostatní program? od Jarda Kos - Totéž: mute, nebo přepnout. Přerušování pořadů reklamami je obtěžování....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2010 10:48

    Jarda Kos
    Totéž: mute, nebo přepnout.

    Přerušování pořadů reklamami je obtěžování. Že jsou hlasitější než všechno ostatní je na první pohled zřejmé úplně každému slyšícímu a žádné řeči o subjektivním vnímání a další výmluvy tomu nijak nepomůžou.

    Běžný divák chápe, že reklamy musí být, aby televize měla z čeho žít. Co je ovšem těžko k pochopení, že televize k reklamě přicpe ještě hromadu stejně hlasitých upoutávek na vlastní pořady a přidá třeba i zprávy, které nikoho nezajímají. Dělá to proto, aby toho nemusela vysílat (kupovat, vyrobit) tolik za účelem vyplnění času mezi reklamami. Otřesnou hrůzou jsou dále také tele-shoppingy na ČT, aktuálně s poskakujícími duc-duc tlouštíky, které vás mlátí přes hlavu dvacetkrát denně.

    Ještě štěstí, že v televizi je něco zajímavého tak málokdy, že příčetný divák přílišným obtěžováním netrpí, protože se nedívá. Buď jde dělat něco užitečného, nebo si pustí to co chce a kdy chce.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).