Hlavní navigace

Názor k článku Proč máme platit za odběr na pobočce? Protože chceme nakupovat co nejlevněji od Tomik - Marketingový specialista vymyslel, jak z vovcí vytáhnout další...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2012 9:06

    Tomik (neregistrovaný)

    Marketingový specialista vymyslel, jak z vovcí vytáhnout další kačky a PR specialista mu vymyslel, jak jim to narvat do hlavy aby moc bečely. Toť vše. Buď vovce zůstanou, nebo půjdou o web dál - nic se neděje, je to na nich.

    2Mall:
    Možná by nebylo od věci začít účtovat poplatek za položku objednávky (tento systém se již osvědčil v lékárnách), nebo od poštovného oddělit balné a účtovat je zvlášť, jako dvě (v součtu samozřejmě dražší) položky.
    V určité fázi prostě obchodník podlehne dojmu, že již není třeba prodávat zboží a snaží se prodat "služby" (leštěné prdy) a zboží je jen tak nějak navíc. Jako kdyby jeden jediný zákazník Mallu potřeboval nějaký webový redesign... :-P

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).