Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od - jika - - Nemohu souhlasit :-)) 1) Uzivatelum/zakaznikum jsme zkomplikovali pristup k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2004 9:55

    - jika - (neregistrovaný)
    Nemohu souhlasit :-))

    1) Uzivatelum/zakaznikum jsme zkomplikovali pristup k supportu tim, ze musi do WEB formulare napsat kontakt na sebe (jinak je tam samozrejme take telefon, kam se dovolate, pokud neverite WEBu)
    - mimochodem, tim, ze pouzijete "web formular" kvalita napsanych pozadavku na support roste, protoze lide si vic rozmysleji veci nez do mailu .. coz zase zmensuje pocet mailovych "prestrelek".
    - pokud mate dobrej system pak vysledek reseni supportu i celou komunikaci do Vaseho mailu dostavate

    2) Pokud je v supportu namoceno vic jak x lidi, je tato metoda opravdu lepsi, protoze se nikde po firme mail "nezatoula" a nikdo nic nezatluce. Naopak muzete:
    - nastavit SLA (doby do kdy se MUSI pozadavek vyresit)
    - prachy na nedodrzeni SLA (nevyridil jsi 2 pozadavky do 24 hod, ajjjaj mas o Y min :-))
    - interni zlepsovani techto procesu a jednoduchou zastupitelnost (neresite presmerovani mailu, kdyz nekdo nahle onemocni, jede na pohreb nebo svatbu)



    - jika -
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).