Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od Martin Falc - Bydlím v bytě, ve kterém je zavedena kabelová...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2004 10:26

    Martin Falc (neregistrovaný)
    Bydlím v bytě, ve kterém je zavedena kabelová televize a internet od UPC. Předchozí nájemník měl obojí zprovozněné. Přesto není firma UPC schopna ani po 3 měsících urgencí, telefonátů a webových formulářů schopna bud a) zapojit televizi+internet nebo b) říct "děkujeme, ale nemáme zájem o Vás jako zákazníka". To mě štve nejvíc, že vždy řeknou "ano, do týdne se ozveme" a pak se 3 týdny nic neděje, načež když se zeptám, kde to vázne, dozvím se, že to operátor neví a že to předá dál. Přesto že mi kabel UPC kouká ze zdi přímo v bytě, nedočkal jsem se zprovoznění a udělal jsem to jinak - satelit + bezdrátové připojen
    í k netu. Stojí to stejné prachy a je to asi lepší řešení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).