Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od hafa - Na UPC jsem připojen denně. Služba je OK....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2004 15:22

    hafa (neregistrovaný)
    Na UPC jsem připojen denně. Služba je OK. Když je porucha, třeba jen na TV, je unavující hledat své zákaznické číslo a číslo smlouvy atd. a vypisovat vše do kontaktního formuláře, když já jen chci oznámit jejich poruchu. Katastrofa je se do UPC dovolat, nejde-li mi internet. Průměrná doba čekání na operátora je cca 10 minut a drzost společnosti, že to čekání musím platit!!! Mám dojem, že berou od telekominíků provize...a zákazníka mají na háku...at´ čeká...třeba ho to přestane bavit. ( Nikdy se mi nestalo, že by operátor vzal tf hned!)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).