Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemám rád (výměnné) reklamní systémy od Miroslav Suchy - Rad bych se vyjadril k problematice kliknuti na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 5. 2001 10:43

    Miroslav Suchy (neregistrovaný)
    Rad bych se vyjadril k problematice kliknuti na "Back" a zobrazeni jineho banneru. Mozna to "neni pravda vzdy a vsude", ale ja osobne jsem se jeste nesetkal s bannerem, ktery by se mi znovu zobrazil po kliknuti na "Back" a to nemluvim jenom o vymennnem systemu, ale i komercnich reklamnich systemech. IMHO toto chovani dost snizuje uspesnost reklamy. Bezne se mi stava, ze na nekterych strankach postupuji vicemene automaticky (hlavni stranka, prvni clanek...) a po odklidnuti, drive nez stihnu zmacknout stop, se mi jeste stihne zobrazit zajimavej banner (mozna se budete divit, ale fakt se mi to stava docela casto). Napriklad v novinach se muzete k reklame vratit kolikrat chcete (viz starsi reklama MF s odlozenym hrnkem na inzeratu). Docela by me zajimalo zvyseni uspesnosti pri obnovenem zobrazeni banneru pri navratu na ztranku.