Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemám rád (výměnné) reklamní systémy od Tomas Krause - Reklama se prodává na _shlédnutí_, čili při BACK...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 5. 2001 12:20

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Reklama se prodává na _shlédnutí_, čili při BACK je tam logicky jiný banner. Ponechme stranou, jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak. Pokud by se bannery kešovaly, rapidně by klesl počet protočených bannerů a samozřejmě by šla nahoru cena za 1000 shlédnutí - což samozřejmě čtenáře nezajímá a teoreticky to je jedno i inzerentovi, ve výsledku zaplatí stejnou částku, ale problém je v tom, že prodávat na shlédnutí je standard a každý, kdo by přišel s něčím jiným neuspěje. Technicky to problém není.