Hlavní navigace

Názor k článku Proč nemám rád (výměnné) reklamní systémy od Tomáš Brabenec - Teda čtu tento článek a uvažuji o tom,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2002 10:49

    Tomáš Brabenec (neregistrovaný)
    Teda čtu tento článek a uvažuji o tom, zda je autor duševně způsobilý.

    Nevím, zda-li jste někdy používal některý z reklamních systémů, ale zdaleka to není tak jak tvrdíte. Např. TV N@va, jak píšete využívá "výměný" reklamní systém - omyl. Téměř všechny reklamní systémy, které jsem dosud poznal nabízejí nejen výměnou formu reklamy, ale také zakoupení impresí, které Vám zvíší zobrazení Vašeho banneru (ono je to vcelku logické, težko by někdo mohl žít z výměny banerů. Tyto reklamní systémy žijí z placených impresí).
    To je i případ např. TV N@va.

    A poked jde o reklamu celkově, jak Vy tvrdíte, že neklikáte a nebo jen vyjmečně, to je Vaše věc, nikdo Vás nenutí klikat na bannery, ale pokud je reklama zbytečná, tak proč nezrušit rovnou billboardy, reklamy v rádiích a televizích a vůbec. Vždyť to na lidi nemá přeci vliv.

    Víte napsat takovýto článek, to je vcelku jednoduché, ale napsat takovýto článek se znalostí faktů, to už je horší.
    Místo toho, abyste tu kritizoval reklamní systémy, měl byste spíše kritizovat některé jejich uživatele. To že si někdo nasere na stránky 5 bannerů pod sebe, to je nepříjemné, ale co se dá dělat.

    A pokud jde o to, jak bannery působí na lidi, tak se raději podívejte na statistiky, než začnete tvrdit, že na ně nikdo nekliká. Myslím, že byste se mohl docela divit.

    A co se týče cookies, osobně nechápu lidi, co si je na počítači blokují. Kdysi někdo vymyslel cookies, pro zjednodušení práce webmasterům a pro komfortnější užívání internetu, to že si je někteří ignoranti vypnou, to už je druhá věc.


    S pozdravem T.B.