Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Proč nemám rád (výměnné) reklamní systémy od Oto Wagner - Proč se stránky zobrazují až po té, co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2001 3:04

    Oto Wagner (neregistrovaný)
    Proč se stránky zobrazují až po té, co se načte reklama? A proč se objeví po kliknutí na STOP?

    protoze
    - webdesigner neumi_HTML/neumi_CSS/nezvlada_tabulky/...
    - vyvojari neumi napsat sw
    - uzivatel neumi prizpusobit svuj pocitac lince ... a vlastnim navykum.

    Utocit na jednu skupinu jako by mohla za vse, mi prijde dost pokrytecky.
    Ota Wagner
  • 5. 5. 2001 20:24

    Yuhů (neregistrovaný)
    Proč se stránky zobrazují až po té, co se načte reklama? A proč se objeví po kliknutí na STOP?

    Většina autorů stránek dnes umisťuje reklamní bannery do tabulky, ve které je celá stránka. Není to úplně šťastné řešení, ale moderní design si to vyžaduje (málokdo umí totéž udělat pomocí CSS pozicování).

    Pokud prohlížeč načítá tabulku, tak jí zobrazí až po té, co do prohlížeče dorazí celá. (Důvod je ten, že prohlížeč se bojí nějakého příliš širokého obrázku, který by se mu do tabulky nemusel vejít, takže by se musely zpětně upravovat šířky sloupců, což nelze.)

    Pokud umístíte do tabulky reklamu (která se stahuje přece jenom pomaleji než cokoliv normálního), tak ta tabulka samozřejmě na načtení reklamy čeká.

    Když navíc umístíte do tabulky celou stránku, tak čtenář půl minuty kouká na prázdnou stránku. Je-li uvnitř navíc reklama, tak minutu. Klikne-li na STOP, prohlížeč se přestane bát širokého objektu a tabulku vykreslí.

    Řešením pro autory webu je nepoužívat tabulkový design. Dá se přejít na CSS pozicování (návod na stránkách Jak psát web.)

    Nebo se tabulky dají použít s větší rozvahou. Základní pravidlo je dávat tam více tabulek (např. samostatná pro záhlaví, zápatí apod.). A hlavně nikdy neumísťovat reklamu do téže tabulky, co hlavní text stránky!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).