Hlavní navigace

Názor k článku Proč se stal Tomáš Čupr osobností roku v anketě Křišťálová Lupa 2011 od George Orwell - Ta poslední věta je myslím naprosto výstižná. Ten pád...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2011 13:27

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    Ta poslední věta je myslím naprosto výstižná.

    Ten pád skutečně hodně souvisí s tím, že zatímco zpočátku Slevomat (jako průkopník segmentu a "otec zakladatel") byl nejen poměrně transparentní a slušný (mohli jste se bez obav zeptat i na negativní věci), ale také měl opravdu zajímavé nabídky. Pro pamětníky zmíním např. 4 hovězí rumpsteaky s desertem v Solidní nejistotě za 199Kč (http://www.slevomat.cz/sleva/171-199-kc-za-4-rumpsteaky-i-s-prilohou-a-dezertem-sleva-81) a podobné. Dneska už takové nabídky nejsou, naopak zhusta se stává to, že se nabízí věci, které v oficiálním ceníku či lístku vůbec nejsou a to se pak "původní" cena nastřelí libovolně vysoko a nikdo nemá šanci na to přijít.

    Další věc je v tom, že ta tam je původní férovost nejen v jednání Slevomatu (či dalších slevových serverech, kde má podíl), ale i v tom, že se snaží své zákazníky obelhávat. Viz Vykupto (Slevomat tam má 35% podíl) nabízející lidem koupi pozemku na Měsíci nebo třeba "letitou" perlu 3 roky starou, kdy jde o kuličku nacpanou do perlorodky, která se za ty 3 roky jakž-takž stihne obalit ani ne 0,5mm tlustou vrstvičkou perleti. Nebo viz Zapakatel (Slevomat tuším 50% podíl) a umělé navýšení ceny výhradně po dobu trvání slevy na Zapakateli, psalo se o tom už tady: http://forum.lupa.cz/index.php?topic=936.0 a o tom, že klobouk byl ze 76 na jakoby 100 zdražen jen po dobu slevy se můžete přesvědčit sami http://tinyurl.com/c2cjjbl nebo Nebeslev a jeho "garance", které vezmou za své v momentě, kdy poskytovatel slevy odmítá slevu poskytnout, protože zjistil, že se mu to nevyplácí a Nebeslev - i přes veškeré záruky, že při neposkytnutí služby peníze vrátí sami - vás pošle do háje, ať si to řešíte s provozovatelem služby.

    No a v neposlední řadě je problém v tom, že řada podniků, co do nabízení slev jdou, to pojme stylem "za polovinu ceny i poloviční služby", takže vás čeká přeplněný hotel bez volného termínu pro služby v ceně voucheru (Morris), nebývale ošizené pizzy (U Plebána), vyhazov po třech vypitých pivech na voucher "na neomezenou konzumaci piva" s tím, že má právo odmítnout obsluhovat podnapilé (Pivní svět), speciální jídelní lístek pro majitele voucheru na 50% slevu s tím, že jídla jsou v něm o dost předražena oproti originálu, takže ze slevy 50% se stává tak 15% a nebo to, že pokud jdete na voucher s univerzální slevou 50% (čili nikoliv na konkrétní jídlo ve slevě), tak najednou nejsou ta dražší jídla jako třeba jehněčí (Kari Bazar) nebo hovězí či alkohol (Staročeská Rychta), zatímco v ten samý moment bez voucheru k dispozici jsou.

    Divíte se, že lidí, kteří se rádi nechávají nachytat, je čím dál tím méně?