Hlavní navigace

Názor k článku Progamers vysvětlují potíže serveru GameZone.cz od Haha - No to je tedy vysvetleni. Takze lide mackajici...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2006 22:14

    Haha (neregistrovaný)
    No to je tedy vysvetleni. Takze lide mackajici shift+reload vygenetuji tisice pozadavku za vterinu? Protoze tisice znamena minimalne dva, a clovek klikne tak jednou za vterinu, tak klikalo tisic lidi? Nebo se jejich titulka sklada z 1000 elementu? Soucasne z USA to bylo 1776 tisic pozadavku, takze pri 2000 za vterinu je log za 15 minut. Pritom moje workstation udela:

    Server Software: Apache/2.0.54
    Server Hostname: localhost
    Server Port: 80

    Document Path: /INSTALL.txt
    Document Length: 10280 bytes

    Concurrency Level: 1
    Time taken for tests: 0.3348 seconds
    Complete requests: 1
    Failed requests: 0
    Write errors: 0
    Total transferred: 10572 bytes
    HTML transferred: 10280 bytes
    Requests per second: 298.69 [#/sec] (mean)

    nejakych 300 requestu za vterinu pres loopback. Pochybuju, ze jestli jim na server teklo 2000 req/s, tak to dokazali zaznamenat. Ten server musel utavit 1G pripojku daleko pred 2000 req/s, takze k nim nemohly vubec dorazit. Nehlede na to, ze anonymni proxy takovy provoz nedokazi vygenerovat, ty jsou obvykle tak zatizene, ze se stezi plazi.

    Myslim, ze by Trustica mela priznat, ze Progamers jsou lhari, kteri zcela prekroutili jejich vyjadreni. Jinak na nich ulpiva podivna pachut.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).