Používám na mobilu již přes rok a spokojenost.
Hodně svižný a jen někdy zablokuje i nereklamní grafiku u některých článků.
A v testu " Co udělá váš prohlížeč po prvním spuštění" nenavazuje spojení jinam než na brave.com: https://brave.com/brave-tops-browser-first-run-network-traffic-results/
Možnost podporovat přes shlédnutou reklamu oblíbené stránky je mi taky sympatická, ale Brave reklama zatím není moc vidět.
1. BRAVE (myšlenka) by mohl vrátit reklamu do rozumných kolejí, neboť někdy až zběsile 'znásilňuje' web-stránky. Pamatuji si na 90. léta, kdy reklamní proužky byly rozumným řešením (vynuceno ale malou kapacitou linek neb na VELKOU REKLAMU uživatel nečekal až se stáhne a stránku 'zavřel').
2. BRAVE by neměl být samostatným 'vládcem - diktátorem'.
3. Kde je politika reklamních asociací za přiměřenou reklamu?
Brave používám na androidu už pár let a spokojenost. To "placení za reklamu" jsem zaregistroval, ale nenapadlo mě to využít, dávám přednost blokování.
Jinak obecně je spousta webů bez blokování reklamy prakticky nepoužitelná. Když náhodou vypadne filtr, tak se začnou dít věci! Ještě horší v poslední době je, že i dříve relativně solidní weby (iDnes, iHned,...) se začínají hnát tvrdě jen za penězi na základě zvýšení generování "obsahu", který je zčásti množením článků s jedinou informací a neustálým omíláním 100x napsaného, zčásti skrytou reklamou, zčásti nesmyslnými senzacemi typu "když budete pít mléko, zemřete" a další den "když nebudete pít mléko, zemřete". V podstatě jedinou obranou za dané situace je navštěvovat pár solidních webů s relativně kvalitním obsahem a zbytek naprosto vyloučit, jinak by se člověk brzo zbláznil.
Nemoc současné žurnalistiky je v tom, že brojí proti "dezinformacím, lžim a přehánění", ale sama, tím že neuvěřuje JEN SE ODVOLÁVÁ NA ZDROJE, podporuje "dezinformace, lži" a přehánění (bez uvozovek). Headliny jsou vytrhovány z kontextu a poplatné tomu, co chtějí některé skupiny slyšet.
Sociálním sítím bych dal svobodu, ale profi-žurnalisté mají informace ověřovat a ne se chovat alibisticky. Mají rozlišovat zpravodajství a komentáře (s označením autora).
Používám Brave jako druhý prohlížeč, kde nemám uložený Google účet. Za rok fungování jsem nepochopil utopistický systém odměn, ale užívání samotné je bez problémů - integrovaný AdBlock je asi nejlepší, se kterým jsem se setkal. Alternativ k Brave je dnes hodně: https://alternative.app/brave ale něco tak originálního se hledá těžko.