gratuluji panu Stuchlikovi k jeho projektu, osobne me velmi zaujal a myslim si, ze je velmi podareny. Proto nechci, aby pan Stuchlik chapal nasledujici radky jako kritiku, ale spise jako pripominky.
1) Jaka byla cilova skupina znacky Sodor? V pripade nealkoholickych napoju byva nejcastejsi cilovou skupinou zena z domacnosti 20-50 let. Pokud se nemylim, uzivatele internetu jsou prevazne mladi muzi 20-35 let, obyvatele vetsich mest. A zdaleka to jiz nejsou pouze studenti.
2) Budu predpokladat, ze cilova skupina znacky Sodor se shoduje se skupinou uzivatelu internetu. Nekdo to uz napsal prede mnou. Nejsem si jisty, jestli studenti VSE jsou skutecne reprezentativnim vzorkem cilove skupiny. (chapu, ze financni moznosti projektu nedovolili jinou formu vyzkumu nez na studentech VSE)
3) Vysledky kampane: narust znalosti znacky o 1,39%, naklady na jednu znalost 15,80Kc. Tato cisla nelze podle me hodnotit samostatne tak jak jsou, ale v relacich. Ve vztahu k cene produktu, mire zisku, frekvenci nakupu, velikosti cilove skupiny, k velikosti ciloveho regionu apod. Jsou tato cisla i potom duvodem k autorove nadseni? (uznavam, ze celkove naklady na kampan 262.000,-Kc jsou v tomto segmentu skutecne smesne)
4) Znalost jeste neznamena skutecny nakup.
5) Ucinnost kampane ovlivnuje predevsim jeji obsah. Byl testovan a vybiran nejak obsah reklam? Jsem presvedceny, ze s jinymi reklamami by se dosahlo ponekud odlisnych vysledku.