Hlavní navigace

Názor k článku Prokletí EdgeRanku: Facebook začal přihlížet i k negativním akcím uživatelů od Jan Simacek - hehe - vtipne prirovnani :) v supermarketech je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 4. 2013 0:59

    Jan Simacek (neregistrovaný)

    hehe - vtipne prirovnani :) v supermarketech je vlezly reklamy pomalu - vpodstate ji reprezentujou jenom obcasny stanky "ochutnejte novy napoj tady z miniaturniho plastoveho kalisku". nicmene rozdil mezi napr. bannerovou reklamou (kterou povazuju za snesitelnou - adblock ;) a snahu firemnich profilu o "komunikaci s potencialnimi zakazniky" je asi jako rozdil mezi billboardem u silnice kterej clovek vicemene automaticky ignoruje a svedkama jehovovejma nebo takovejma tema neuveritelne vlezlejma lidma s fialovejma kravatama co zastavujou lidi u metra a ptaj se jich co maj za operatora. to uz mi prijde proste pres caru.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).