hehe - vtipne prirovnani :) v supermarketech je vlezly reklamy pomalu - vpodstate ji reprezentujou jenom obcasny stanky "ochutnejte novy napoj tady z miniaturniho plastoveho kalisku". nicmene rozdil mezi napr. bannerovou reklamou (kterou povazuju za snesitelnou - adblock ;) a snahu firemnich profilu o "komunikaci s potencialnimi zakazniky" je asi jako rozdil mezi billboardem u silnice kterej clovek vicemene automaticky ignoruje a svedkama jehovovejma nebo takovejma tema neuveritelne vlezlejma lidma s fialovejma kravatama co zastavujou lidi u metra a ptaj se jich co maj za operatora. to uz mi prijde proste pres caru.
Ja zas odmitam "moderni marketing" ... a vlastne asi marketing jako takovej. Vadi mi kdyz me nekdo nabada ke koupi cehokoliv, vpodstate mi vadi kdyz se mnou facebook stranka jakyhokoliv komercniho subjektu nejak "komunikuje" a davam okamzite skryt. takze ja jsem docela rad ze fb utahuje srouby - pekne se vratte k bannerum, ja si zapnu adblock a vsichni budeme spokojeni :)