Anonymni jak jste zdělil všem už nejste :) jen ty mračí smajlíky prosím nahraďte > Jste přeci listek.cz > Tedy projekt plný fantazie a z pohledu pozorného čtenáře - bez nadsázky- můžete být třeba úspěšná a chápající ikona v lidském čase ? Přeji Vám proto pohyb bez pochyb ve Vaší poctivé a věřím že také radostné práci . Dîky předem za Váš čas ... I přes výhrady projekt osobně volně Sdílím ...
Petře restaurace "budou" platit roční paušál.
V tuto chvíli za propagaci denního menu nic nechceme.
Zápis na Lístek.cz je zdarma.
Již brzy ale uvedeme na trh nový balíček služeb, který bude právem zpoplatněný.
Pokud restauraci nedokážeme zajistit efektivní propagaci, nechceme za ní platit. Tím se řídíme.
Čekal jsem konkrétnější odpovědi, jaký +- paušál, jak se změří ten přínos atd.
Ale ono by to mohlo odlákat restaurace do začátku, že. Restauratéři a i lidi si vůbec neuvědomují, do čeho se ženou. Dopadne to jako Heureka. Ze začátku zdarma a důsledky nevidíme. Pak už není možné tam nebýt, protože přes to hledají všichni, zdarma není nic a eshopy spolu nesmyslně cenově závodí. Nejsem si jist, jestli vyhraje alespoň zákazník, protože ty minimální marže se musí někde odrazit, třeba v ochotě uznávat reklamace. Jediný kdo vyhraje, je provozovatel systému, který nic nevyrábí, za nic neručí, jen účtuje.
Bravissimo. Komentar bez chybicky... A kto za to moze ? Vsetci """chytrolini""" ktori su na evreke a dalsich cenovych bazmegoch. Kto chce kam, pomozme mu tam. ved ste to tak chceli, hrniete sa vsetci len za NAJNIZSOU CENOU a NAJVYSSIM OBRATOM. Ale o tom to vobec nie je. Uz ste to zistili ? Aha. Mozno prilis neskoro. Boli ste pazravi za obratom, tak tu je kruta dan. Vysledok je nulova, ci minusova marza ? A co ste si mysleli ? Vsade, vsade, vsade v knihach marketingu pisu, ze suboj najnizsou cenou je posledny suboj...
Tak povídej, o čem to je? Na Heurece nemusíš být jen kvůli nízké ceně, ale třeba kvůli referencím do začátku.
A když jsi tak chytrý a máš načtené veškeré knihy o marketingu, tak jakou strategii má zvolit eshop, který prodává klasické zboží, když zbožím jako takovým se víceméně odlišit nedá ve velkém, maximálně v nějaké nepříliš zajímavé tržní nice. Třeba u knih, hraček, elektra...
Já sám nejsem příznivec Heuréky co se týká jejich cenové politiky, ale plně chápu, proč tam jsou jak eshopy tak hlavně proč tam chodí nakupující.
Takže jen blbě kecáš, myslel jsem si to. Jinak já na Heuréce nejsem kromě asi prvního roku, prodávám zboží kde (naštěstí) konkurence není tak velká (a ne, nejsou to asijské šmejdy z alibaby, kterými se 9 z 10 "eshopů" odlišuje.
Takže příště si ušetři své hloupé komentáře, když jen hloupě trolluješ.
A k čemu je to vlastně dobré? Dobré pro mě, strávníka.
V rozumném dosahu u pracoviště mám jednu, či několik málo podniků. Já konkrétně dva. Oba mají denní nabídku na internetu, rezervovat tam nic nemusím, a takhle to má prakticky každý (ti co mají závodku tyto služby také nepotřebují). Tak k čemu je tohle dobré?
Dovedu si představit, kdyby do toho hospody šly, jediný výsledek: musejí zdražit o 1) provizi b) náklady na provoz systému.
Karle super!
Věřím, že Vás nezklameme.
Sledujte nás na Facebooku:
https://www.facebook.com/listek.cz
a na Twitteru
https://twitter.com/Listekcz
Celý náš tým pracuje na tom, abychom Vám nabídli aktuální nabídky právě i z Vaší oblíbené restaurace.
Na základě Vámi uvedenými odkazy si s prominutím ještě nemohu odpovědět na několik otázek a to obzvlášť na otázky praktické a to > Ad1: Do jaké míry bude Váš projekt propojen se sociálními sítěmi - systémy ? Ad2: Zvažujete používaní conekt marketingu z hlediska fungováni projektu ? Ad3: Uvažujete ve vztahu k uživatelům o zavedení všeonbecných podmínek nebo řekněme ,,jen,,o kodexu slušného chování. Na plnohodnotné odpovědi samozřejjmě netrvám, ale za případnou stručnou reakci předem děkuji.
Takže si vybíráš namísto z 16-ti jidel denního menu + stálá nabídka u příkladu dvou podniků z 48-mi jídel denní nabídky šesti podniků? A má to šetřit čas? Navíc ty podniky jistě nevaří každý stejně dobře....
No nezlob se na mě, ale to je pěkná blbost. Času to sežere mnohem více, nežli o jedno kliknutí více, nebo méně. Navíc z takové nabídky si nevybereš o nic lépe, naopak spíše hůře, bo na konci nevíš, co bylo na začátku. V tomhle měl Pohreich pravdu, že nepřehledná přehnaná nabídka je pro klienta špatné, (navíc i z pohledu provozního jedné hospody).
Já tam stále ten přínos pro klienta nevidím. Pouze to zdražení.
Tak v mé oblasti vesmíru (Brno Královo Pole) je to jinak - restaurace mívají většinou tři různá jídla v denním menu s jednou polévkou dohromady. Takže si primárně vyberu ze tří až čtyř polévek restauraci, a pak zkontroluju, jestli bych si v té restauraci vybral i hlavní jídlo.
Určitě to není tak, že bych vybíral ze 48 jídel. Navíc stálá nabídka ve většině místních restaurací trvá déle než denní menu, takže pokud nechci na obědě být příliš dlouho, nejde z toho vybírat.
Lunchtime jsem používal, doufám že brzo bude i něco místo toho.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
No nevím, hned první restaurace podle Googlu v Královo Pole:
JÍDELNÍ LÍSTEK PLATNÝ od 26.11.2014
Tapas (studené a teplé předkrmy)
Tartar z lososa s limetovou šťávou, mátou a opečenou bagetou 129,-
Hovězí carpaccio podávané se sezónním salátkem s hoblinkami parmazánu a domácím pečivem 149,-
Foie gras naložené v červeném španělském víně s hruškovým chutney 149,-
Kozí sýr zapékaný v lilku, na listovém salátku s balsamikovou redukcí 99,-
Plato uzenin, sýrů a oliv dle nabídky 120,- /100g
Malé tapas dle nabídky od 15,-
Polévky
Hovězí velouté s restovanými liškami a zeleninou 49,-
Drůbeží vývar s domácími masovými nočky, zeleninou a nudlemi 49,-
Lososový krém s parmazánovým chipsem 69,-
Hlavní jídla
Pečené kuřecí prsíčko s kůží na bazalkových pappardellích 149,-
Roastbeef s opékanými brambory, remuládou a křenovou omáčkou 199,-
Vepřová panenka souis vide podávaná s omáčkou z pravých hřibů, restované brambory 189,-
Filet z lososa s Chardonnay omáčkou a petrželovými brambory 239,-
Fettuccine s cherry rajčátky, sušenou šunkou Jamon serrano a parmezánem,- 159,-
Boloňské lasagne 159,-
Špenátové lasagne 149,-
Risotto se sušenými rajčaty zdobené rukolou 169,-
Čerstvé ryby dle denní nabídky
Sendviče a Burgery
Club sendvič (kuřecí prsíčka, rajče, okurek, cibulka, salát, dresink, sázené vejce) 149,-
Vegetarián sendvič (cuketa, lilek, rajče, okurek, salát, dresink) 99,-
Hamburger Paladeo (hovězí maso, slanina, sýr čedar, rajče, okurek, salát, dresink, hranolky) 189,-
Vegaburger (lilek, cuketa, sýr čedar, rajče, salát, dresink, sázené vejce) 109,-
Nabídka z grilu
Hovězí steak z pravé svíčkové (200g) 299,-
Rumpsteak z hovězí roštěné (300g) 249,-
Vepřová panenka (200g) 149,-
Kuřecí prsíčko s kůží (200g) 129,-
Steak z lososa (180g) 189,-
Plato steaků nebo ryb a mořských plodů pro více osob dle denní nabídky
Paella nebo Fideua (cena pro 2/4 osoby)
„Catalana“ s kuřecím masem 290,- / 540,-
„Asturiana“ s dary moře 390,- / 685,-
„Mixta“ s masem, dary moře a zeleninou 320,- / 590,-
„Vegetariana“ se zeleninou 290,-/540,-
Aroz negro s kalamáry 320,- / 590,-
Saláty
Caesar salát s kuřecím masem a česnekovými krutony 169,-
Salát z grilované zeleniny a restovaným hovězím masem 179,-
Směs salátků s červenou řepou, kozím sýrem a jablky 169,-
Míchaný listový salát s cherry rajčaty, olivami a mořskými plody 179,-
Přílohové salátky (rajčatový, okurkový, míchaný) 45,-
Přílohy
Restované bylinkové brambory 45,-
Opékané brambory s česnekem 45,-
Bramborové pyré 45,-
Smažené bramborové hranolky 45,-
Míchaná zelenina na bylinkovém másle 45,-
Fazolové lusky se slaninou 45,-
Restovaná zelenina na olivovém oleji 45,-
Restované žampiony 45,-
Opečená bylinková bageta 35,-
Omáčky ke steakům
Pepřová 45,-
Česneková 45,-
Bylinková 45,-
Hřibová 45,-
BBQ 45,-
Dezerty
Čokoládový dortík s omáčkou z lesního ovoce 89,-
Cheese cake s ovocem a čokoládou 79,-
Crema Catalana 49,-
Pošírovaná hruška v červeném víně s čokoládovým přelivem 69,-
Domácí sorbety – dle denní nabídky
Na objednání
Humr a ostatní mořské plody (minimálně 3 dny předem)
Pečené mléčné selátko (minimálně 7 dní předem)
Speciální menu na míru pro větší skupiny
A co tím chcete říct? Tohle není denní menu, a navíc je to kdoví kde. To Královo pole jsem uváděl jako přibližnou lokaci. Pro lonťáky a cajzly - Královo pole je oblast několik kilometrů velká, příčemž mě osobně zajímá oblast tak do 100 metrů od místa kde pracuju.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
My si tykáme?
Já jsem psal o denním menu a vy jste sem plácnul stálý jídelní lístek, o kterém jsem já předtím tvrdil, že z praktických důvodů nemá cenu se na něho dívat. Tak znovu pro ty pomalejší:
"Denní (obědové) menu" a "stálý jídelní lístek" jsou dvě odlišné věci.
V mé oblasti vesmíru pokud chci jít na oběd a nestrávit tam hodinu, je třeba vybírat z denního menu. Což jsou v každé okolní restauraci tak tři jídla a jedna polévka.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
K obedu si davam z poledniho menu, protoze je to rychle, ty restaurace maji 3-6 jidel v nabidce. Dohromady to dela odhadem 25 jidel.
Dale mam dost prisny filtr - nejim houby a vnitrnosti, takze zbyde jidel par.
Vsechny ty nabidky jsem mel na jedny strance, takze jsem to projel a za 20 sekund jsem mel vybrano, vetsinou vysel jeden jasny favorit. To je proste vyrazne rychlejsi nez otvirat sest webu. A rozhodne si vybiram dobre kdyz mi v drtive vetsine chutna.
> Navíc ty podniky jistě nevaří každý stejně dobře
tam kde vari spatne samozrejme nechodim
> na konci nevíš, co bylo na začátku
moji mentalni kapacitu s dovolenim posoudim sam a na 25 polozek opravdu neni potreba genia...
PS: neprestava me fascinovat ta jistota uplne ciziho cloveka, ktery me vubec nezna, ale vi, ze to co delam je pekna blbost :-)
No tak to je asi jediný případ, nač by to mohlo být dobré. Jen to chce dotáhnout, houby a vnitřnosti jsou jen v velmi malé části jídel, takže jsi to sice špatně vymyslel, ale úplná rána vedle, i když jen náhodou, to není. Jen u toho chce myslet.
Takže pro alergiky na některé potraviny.
> to je asi jediný případ, nač by to mohlo být dobré
Agregace polednich menu je jedna z hlavnich funkci.
> houby a vnitřnosti jsou jen v velmi malé části jídel
dnes houby - 2 polivky a 30% jidel, to mi prijde docela dost
> jsi to sice špatně vymyslel
co jsem vymyslel? Rikam k cemu jsem pouzival lunchtime.
Jak je tezky pochopit, ze zkoumat 6 polednich menu na 1 strance je mnohem rychlejsi, nez otvirat 6 webu?
Nez budes zas urazet, tak prosim vem na vedomi, ze pochopeni psaneho sdeleni neni zrovna tvoje silna stranka.
Nojo, co naděláte. xf je vytočený, že zase Lupa maskuje komerční sdělení jako článek (což se mu nedivím). Ale ve svém svatém zápalu u toho přehlíží, že i přesto můžou existovat uživatelé bývalého lunchtime, kteří lunchtime používali a brali to jako užitečnou službu.
Jestli teda xf není rovnou od konkurence tady toho pána, co na všechno odpovídá a všem nabízí spolupráci. Protože proč by jinak měl potřebu dokazovat těm, co lunchtime používali, že vlastně to byl úplný nesmysl.
Ostatně kdysi jsem slyšel, že třeba v Praze nic jako denní menu nebývá zvykem. Tak třeba jen xf nerozumí, o co tady jde. Jeho zkopírovaný celý stálý jídelní listek co sem posílal by tomu nasvědčoval.
Nikdy nepřisuzujte zlý úmysl tam, kde to lze vysvětlit obyčejnou lidskou hloupostí.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
Jo, to můžete. Akorát pak budete všem pro smích, jako jste třeba teď.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
Dobrý den,
restaurace rozhodně nemusejí zdražovat. Lístek.cz je prostor pro propagaci denního menu. Je to způsob reklamy.
Je tu však jeden hlavní rozdíl.
Restauracím nabízíme jedno místo (admin), který za ně vyřeší kompletní propagaci denního menu. A to konkrétně propagaci uvnitř hospody (tisk, šablony), zobrazení denního menu na jejich stránkách a na Lístek.cz a Restu.cz.
Tohle je pro nás ale doopravdy jen začátek. Připravujeme naprosto unikátní nabídku v rámci ČR. Sledujte nás a uvidíte, že Vás přesvědčíme.
Pokud bychom neviděli přidanou hodnotu v to co děláme, nedělali bychom to. :-)
Ale jistěže nemusí zdražovat. Vyšší náklady si mohou "kompenzovat", kromě zdražení, nižším ziskem, horší kvalitou surovin, menšími porcemi, anebo dotování hospody z nějaké jinné činnosti, třeba prodeje uhlí.
To mě dokáže naštvat, když se ze zákazníka někdo pokouší dělat hlupáka tak hloupým způsobem, jako jsi právě předvedl. Právě jsi s úsměvem prohlásil, že zákazník je pitomec, co nedokáže ani, a to prosím doslova, do pěti počítat, přidaná hodnoto.
Inu, ono to tak na světě chodí, že hlupák považuje druhé za ještě větší hlupáky, nežli je sám.
To hlasování má jeden zásadní problém, že si dobrá hodnocení budou přidávat majitelé hospod a špatná budou dávat konkurenci.Samozřejmě, pokud by se rozjelo a neangažovaní uživatelé budou ve většině, proti zlomku hospodských, byla by to jiná.
A ještě je tu jedna věc, majitelé opravdu fungujících a zaběhnutých hospod se na to zvysoka vyprdnou, páč takovou reklamy nepotřebují, zkušený podnikatel dobře ví, že nejlepší reklama je spokojený zákazník.
Sám podnikám, v životě bych se ale nesnížil k reklamě pomocí nějakých slevovomatů a podobných systému, ostatně pořád mám v poště nějaké reklamní nabídky jak mi někdo pomůže s byznysem.
Zrovna v pátek jsem měl v Brně dost pracovní fofr a chtěl se jít najíst. Mám tam jednu ověřenou hospodu kam chodím občas na menu, bohužel jsem neuspěl, nebylo jediné místo volné. Naproti je tedy restaurace kde zase neseděl jediný host, dovedu si představit, jak se ze zoufalství chytí na nabídku nějakého systému. Jenže problém je jinde a možná to někoho přiláká, ovšem jen jednou. já jsem se tedy nechytal a raději jsem se odbyl v nádražní restauraci. Znám tam dobrých hospod více, jenže už jsem měl minimum času. Je to mimo centra Brna čtvrť, kde je nejvíce hospod a fakt je si z čeho vybírat. Děje se tedy ale to, že se střídají majitelé a i personál a kvalita bývá u některých podniku kolísavá. Měl jsem díky kamarádovi hospodském možnost do branže trochu náhlédnou a je to tvrdá řehole a uplně největší problém je sehnat třeba dobrého kuchaře, těh je mnohem méně než hospod.
Máš naprostou pravdu, není to dobré k ničemu.
Protože mam z řad restaurací poměrně mnoho klientů a znám se velmi dobře s mnoha majiteli restaurací, tak vím že je to velmi často banda "neandrtálců" co netuší vůbec co si pořizují a jen co to vidí u svého kolegy ve vedlejší hospodě, tak si to tupě jdou také pořídit aniž by vůbec přemýšleli proč. Velká část lunchtime používalo právě proto, že jim to přidávalo jídelák na facebook a kvůli ničemu jinému.
Přesně ten dojem to na mě dělá. A nikdo, včetně majitele (1x lež, 2x fráze bez obsahu), mi nebyl schopen říci jedinou věc, proč by to mělo být jinak.
Celkem vzato, je to jen další varianta "slevomatu". Pro seriózní majitele podniků katastrofa, pro "prostředníka" supr kšeft. Ovšem s tím rozdílem, že zde se o ztrátu dělí majitel se zákazníky. U slevomatu, u několika málo nabídek které inzerovaly něco použitelného se skutečnou slevou, vydělal i zákazník. Ovšem o to větší prodělek pro majitele - kafku. Zde se jedná spíše o pomalejší pouštění žilou.
Kromě obecné ergonomie, když někdo tvrdí že se mu to libi takto pouzivat, tezko z neho delat vola, je to napriklad tak, ze nezanedbatelne procento lidi jezdi.
Ja se rozhoduju, kdyz jedu v například 11:00 z Vyskova do Olomouce, kde se najím a to po celé trase jizdy, klidne zastavim u 124 hospody z 200.
Mimochodem, ani Lunchtime mi nestaci na D1, vsechno primo na dalnici katastrofa, nebo prumer za silene penize. Rad si kousek sjedu, jediny misto o kterym vim je Velka Bites. Jinak 0.
Jestli můžu radit, udělejte radši web, který bude rozumně fungovat i na mobilních platformách. Proč všichni musí dělat "appky" pro věci, které zastanou i standardní technologie (HTML+Javascript), a které vyžadují údržbu a testování na širokém spektru exotických platforem (blackberry? všelijaké verze Windows mobile?)?
"Appky" jsou zlo.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
U mobilního prohlížeče je drobný problém v lokalizací. Tu často prohlížeč hádá nikoliv podle GPS ke které nemá přístup , ale podle IP nebo hotspotu atd... ...ideálně agresivní proxy mobilních operátorů nebo Opera cashe.
Výhoda aplikace by byl v tom že by měla přístup k GPS a mohla by v neznámém prostředí i k příslušnému podniku zavést. To čistě přes HTML ve webovém prohlížeči by bylo krapet kostrbaté.
jak nemam nutne rad html5 tady se ta odpoved vylozene nabizi
https://github.com/Modernizr/Modernizr/wiki/HTML5-Cross-Browser-Polyfills
nebo rovnou
Jestli je geolokace jediná "výhoda" mobilní aplikace proti webové stránce, tak to radši tu webovou stránku.
Nicméně podle mě tomu tak není - například na všelijakých těch subdoménách .heureka.cz se mě Firefox furt ptá, jestli chci sdílet s heureka.cz polohu(*) (dokonce na desktopu, který stejně ví houby o své vlastní poloze). Takže bych tipoval, že nějak to jde.
-Yenya, http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
(*) netušíte někdo, jak zakázat Firefoxu sdílení polohy pro celé .heureka.cz, abych nemusel odklikávat jednotlivě pro támhletozboží.heureka.cz a tyhlezbytečnosti.heureka.cz a tak furt dokola?
Souhlasím, mobilní aplikace je opravdu jako mor – každý server se snaží mít vlastní aplikaci, představa, že si instaluji 20 jednoúčelových aplikací mě nikdy nenadchla. Takové aplikace zpravodajských a jiných serverů neinstaluji, web, který není schopný mít verzi pro zobrazení na mobilu a na tabletu pro mě na těchto zařízeních prostě neexistuje a nechodím na něj vůbec.
a co takhle aplikace jedne sluzby ktera v dane oblasti dela to co chcete.. misto dvaceti jinych kdy kazda dela 5%?
browser je proste browser... smirte se s tim, ze nativni aplikace muze delat vyrazne vic a rychleji - samozrejme je otazka jestli pro zrovna listek.cz je neco takoveho nutneho
osobne preferuji app uz jen proto, ze je to pro me jednodussi nez tukat na favorites v browseru
Když se tak nějak nad tím zamyslím a vidím co vlastně stránky nyní obsahují (nic než "sosnutou" databázi podniků) a i z reakcí mně přijde, že to je jen hurá akce, kdy si někdo řekl, hele Zomato to celé posralo, to je příležitost, tak to rychle uděláme a za víkend zfoukli to co tam nyní je :)
Nadšení a některé nápady jsou jistě dobré, ale je zde také to nezanedbatelné a tím jsou peníze a zde narážíte na dva nesourodé světy kdy netušíte jak valná část restauratérů přemýšlí, jak fungují z čeho by od nich přitekli peníze tedy to co Vás má živit a následně zjistíte že je to v rozporu s tím co by jste rádi udělali pro lidi, tedy pro ty kterým mají stránky sloužit.
Když si to pak dáte na jednu hromadu, tak pochopíte, že vlastně krok Zomata byl úplně logický jak s Luchtime naložili a jakým směrem to postavili.
Ono je to úplně jednoduché. Lidé používající službu chtějí kvalitu = chtějí hodnotit a dle toho si vybírat. Na druhé straně jsou stovky průměrných ale i podprůměrných podniků, které ničím nevyčnívají a ty naopak o žádné hodnocení nestojí, ale na jsou pro změnu ochotni platit peníze. Ti co jsou svou kvalitou vyhlášeni takovouto službu nepotřebují, protože již tyto věci mají dávno zmáknuté a proto dobře fungují. A tím sem narážel právě na ty dva protipóly, které se vzájemně tlučou.
No tak jsem na listek.cz koukl a nenašel jedinou zapsanou restauraci.
Jen "začínáme za 2000/rok".
Kdo se vám proboha upíše do prázdného katalogu?
Kdybyste to předvyplňovali zdarma a takto to provozovali cca rok, pak věřím, že se ostatní přidají i za peníze.
A to hloupé jednoduché vyhledávání zatím taky nic moc.
A to spolupracujeme s dámejídlo.cz asi taky značí kam to míří.
Proboha Lupo, toto tu prezentujete jako seriozní projekt? Co tam hulíte za matroš?
udělali standardizovaný zápis s denní nabídkou, kdy by byly maximálně dvě jídla normální a jedno dietní, vždy jeden den předem. A dost. Pro restauratéry s možností tisku jednotného lístku denního menu s logem serveru, který by byl na každém stole. Omezení nabídky by prospělo restauracím už jen tím, že by velmi rychle zjistili co umí dobře a na co k nim lidé chodí.
Ivane díky za nápad. Omezit nabídku bude možné díky filtrování. Co se týče výběru jídel, to už je na restauraci. My restauracím umožníme sledovat zpětnou vazbu zákazníků. Tím zjistí, zda a jaké jídla jsou populární.
Omezovat nikoho nechceme. Naopak, chceme Vás spojit a umožnit Vám vzájemnou komunikaci.
Dobrý den, jako obchodník často obědvám na nových místech, a Lunchtime tak pro mne byl neocenitelnou denní pomůckou v hledání nejbližší restaurace s pro mne přijatelným jídlem.
Po příchodu investora jsem od Zomato čekal rozšíření funkčností, jaké zde plánuje pan Vojtek (napadly mne jich desítky), a místo toho následoval naprostý výpadek služby :-(.
Zatímco "starý" český Lunchtime podporoval responsivní design webů, vkládáný script od "světové" společnosti Zomato na dlouhé týdny (ještě i dnes) design webů restaurací zcela rozhodil :-(.
Pak je tu ještě ten pro mne zcela nepochopitelný ústup Zomato z regionů ČR, když pro získání restaurace a její vložení do systému mám +- stejné náklady v Praze i v Krnov. Jestli jsou restaurace z velkých měst ochotny platit více (díky vyššímu obratu i zisku), tak přece mohli ceník individualizovat podle regionů.
Akvizice od Zomato je dle mého názoru velký aspirant na nejhorší událost roku, a kdybych takto hrozně prodal některý svůj projekt, tak bych se ještě pěkně dlouho musel proklínat :-(.
Takže ať již to bude kdokoliv, hlavně aby už byl, a přinesl pokud možno lepší služby strávníkům, i majitelům restaurací!
Osobně pro výběr restaurací používám stránky fajnsmekr.cz
Je to tedy jiné než Lunchtime, nelze tam objednávat, zato ale se lze lépe orientovat o kvalitě toho či jiného restauračního zařízení.
Sám jsem se tam dokonce registroval a občas napíši recenzi. Primárním popudem bylo neustálé zhoršování naší oblibené restaurace. Druhý den po děsivé večeři jsem, jsem svou zkušenost popsal. Je tedy škoda, že Fajnšmekr je jaksi v anonymitě, možná že tvůrcům po pár letech došel trochu tah na branku a různé lupy a idnesy spíše propagují spřátelenější projekty byť třeba horší.
Keď som bol malý, tak boli len dva druhy mlieka, tzv. modré a červené (podľa farby písma na sáčku). A keď ma matka poslal do obchodu, nakupovanie bolo jednoduché.
To keď dnes idem kúpiť mlieko, tak sa v tej ponuke takmer nevyznám, a s nostalgiou spomínam na staré časy. :-)
Keby som mal vyberať z obrovskej ponuky jedál a reštaurácií, tak by som bol zahltený informáciami.
Každý isto pozná vo svojom okolí nejakú tu reštauráciu, a časom si vyberie tú svoju, alebo ich strieda.
Ahoj,
zlikvidování Luchtime mě dost mrezí - nepoužíval jsem ho pro hledání v okolí práce, ale *mimo domov*.
Prostě jsme někde s rodinou a nechceme za oběd dát přes pětikilo (normální jídlo pro tři tak klidně vyjde), zkusím najít v okolí menu.
Mobilní aplikaci *ano* - použití GPS je velká výhoda, navíc nemusím pouštět prohlížeč a v něm hledat v desítkách záložek.
@ HoK
P.S. Proč tento systém komentářů neumí ani základní zvýražňování přes *zvýrazněný*, případně dokonce /kurzíva/ nebo _kurzíva_? Nechci HTML, stačí mi málo ...