Hlavní navigace

Názor k článku Proteklo vloni internetovou reklamou 240.000.000 korun? od Daniel Dočekal - a proč by se měly lišit? Velikost reklamního...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2002 18:29

    Daniel Dočekal (neregistrovaný)
    a proč by se měly lišit? Velikost reklamního trhu je hlavně dána tím, kolik peněz utratili inzerenti za reklamu - tj. takových peněz, které šly z příslušného účtu v rámci účetnictví. Tam jsou "prvotní" data o velikosti reklamního trhu....

    Takže pořád nechápu, kde se snažíte hledat zakopaného psa. Výměníky nejsou v žádném účtu v žádném účetnictví. Těžko je tedy někdo dokáže započítat.

    Bartery jsou na těchto účtech. Stejně jako se případné protiplnění projeví v jiném trhu (třeba webhostingovém, to je uplně jedno).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).