Hlavní navigace

Názory k článku Provádíte odečet elektřiny po Internetu?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 12. 2002 19:36

    David Weil (neregistrovaný)
    Hradec je "mechov" a jeho obyvatelé pochopitelně "mechováci". Vzniklo to údajně podle jakéhosi seriálu z 50. či 60. let, který se jmenoval "U nás v Mechově" či tak nějak a točil se v Hradci.

    Ta rivalita je skutečně šílená. Když jsem se tam před lety přestěhoval, tak jsem se často nestačil divit. Kdysi jsem zkusil "nad pivem" otevřít akademickou debatu, že by se tyhle dvě města mohly spojit. Vznikla by úžasně silná metropole s velkým zázemím průmyslu i služeb a velkým potenciálem obyvatel. Málem jsem za tenhle názor dostal přes hubu. ;) Prý jak by se to jmenovalo. Hradubice? Nebo snad "Prdec"? Jsou to cvoci. ;)

    Teď jsem v Praze a je klid. Tady jsou lidi tak nějak normálně namyšlený ;)))).
  • 13. 12. 2002 15:23

    Pavel (neregistrovaný)
    Ale to víte, že tahle 2 města znají :-). I o jejich rivalitě je toho známé hodně. Znal jsem jednu holku z Hradce a ta Pardubicím neřekla jinak než Perníkov. Jak vlastně říkaj pardubáci hradečákům? :-)
    Mimochodem, už v Pardubicích vydejchali to faux-pas, když symbol jejich kraje (mají ve znaku hrad), byl namalovaný jako při pohledu od Hradce? Nebo to museli překreslit? :-)))

    Zdraví Pavel, pražák jako Brno
  • 13. 12. 2002 13:03

    Mrázek (neregistrovaný)
    Jsem překvapen, že velmi kvalitní článek postrádá informace o projektu Synergie a nemusí to být chybou autora.
    Tento projekt řeší uvedený problém v jihočeském regionu. Přínos tohoto řešení není pouze v oboustranném otevření zákaznických kanálů (WWW-portál, telef. služba, obch. kancelář, SMS, e-mail a platební kanály), ale především v obsluze zákazníků "pod jednu střechu" (všechny citované kanály jsou společné pro více poskytovatelů služeb, např. WWW-portál umožní zákazníkovi získat a zpětně předat informace po jedné registraci o elektřině, plynu, vodě a teple).
    V současné době poskytují služby prostřednictvím Synergie JČE a.s., JČP a.s., 1.JVS a.s. a Teplárny Č. Budějovice a.s.. V roli generálního dodavatele je is-energy czech a.s.. V současné době probíhají jednání s dalšími zájemci o využívání řešení.
    Pokud autora článku tento podnět zaujme jsem připraven podat doplňující informace
  • 13. 12. 2002 9:35

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ve Vasem seznamu chyby uz pouze dve dalsi, takze clanek postihuje vetsinu (bez presnejsiho udani)...'-))))
  • 13. 12. 2002 8:21

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ad A) - ja jsem psal, ze reklamana neni ten pravy informacni kanal...

    Ad B) - kontaktovat v dnesni dobe nemusi znamenat volat, ale jak uz jsem psal, mne napr. JME informuje pisemne (prominte, ale pri dnesnich cenach a rozsireni Internetu v domacnostech myslite vazne, je Web je primarni informacni kanal urceny pro domacnosti!?!?!). Nebo chcete rici, ze nektera ze 7 (soucasnych, CEZ uz jich 5 skoupil) rozvodnych spolecnosti nema na Webu uveden kontaktni e-mail? O erudovanosti info linek se s Vami nepru, ale svuj nazor prosim necpete ostatnim jako fakt - vyzkousejte info linky a reknete - komunikoval jsem se zakaznickou linkou a nebyli mi schopni odpoved na tyto zakladni otazky... - udelal jste to? Pak jenom placate a rikate to same jako cernoch mi neco ukradl, cernochum se neda verit, protoze jsou zlodeji (semiticteji orientovani si dosadi jinou barvu, narodnost apod.) - to je relevantni argument?

    To, ze clanek je o SCE jsem se mel v nem dozvedet konkretne kde? Vite, elekronicke sluzby jsou dost o necem jinem, nez hezky Web... - bohuzel je Vas problem, ze mate tak uzky zorny uhel, nezkreslujte jim vsak fakta jinym...

    Vite existujeme v urcitem pravnim systemu, ktery napriklad podminuje odberne misto smluvnim vztahem (ano, je to ze zakona, aspon to tam do nedavna bylo, vcetne vselijakych podminek pro ruzne skupiny lidi - na Webu JME se to dozvite:-]). Pri soucasnem stavu elektronickeho podpisu (ani CEZ neni soukroma firma) v podstate neni jine vychodisko nez pisemna forma => musite se dostavit na kontaktni misto - verim, ze jste tam byl pred drahnou dobou (ja tam byl jen pri prihlaseni a nevim o duvodu, ktery by mne donutil absolovat pochuzku dalsi a nesel resit jinym kanalem), navstivte ho a pak mluvte o informovanosti mezi obchodnimi partnery...

    To Vase dokresleni se Vam ovsem naprosto nepovedlo, je velmi silne zkreslene a tendencni, misto pravne podlozenych forem vyuctovani zminujete kvecka, coby relevantni meritko, to myslite na serioznim serveru vazne?

    PS: Myslel jsem si, ze z navrzenych reseni si neco odnesete, mrzi mne, ze mam pocit, ze jsem se snazil marne. Bohuzel dneska je 'realita' skutecne spise ten matrix nez prava skutecnost...:-(

  • 12. 12. 2002 23:00

    Petr Srsen (neregistrovaný)
    a) Lupa pise po internetu, proc mam psat o tom, ze oslovuji energet. spolecnosti zakazniky inzeraty?

    b) Kdybych mel vsechny obtelefonovavat, tak bych se z toho zblaznil, nehlede na to, ze slecny (a mladi hosi) obsluhujici hotline/zakaznicke linky byvaji casto velmi neerudovani a byva to ztrata casu.

    Cerpal jsem jen z webu + mluvil jsem s p. Budinskym ze SCE. Predevsim je nutne zduraznit, ze clanek je predevsim o SCE, ty spolecnosti jsem zminil umyslne jen okrajove, aby bylo jasne, ze SCE neni jedina spolecnost, ktera elektronicke sluzby nabizi.

    A navic, neni od veci, ze jsem cerpal je z webu, alespon se ukazalo, ktere spolecnosti resi komunikaci profi a maji vsechny informace (myslim tim informace o svych sluzbach) na webu.

    K poslednimu odstavci -- clanek byl primarne o SCE, zaverecne zmineni konkurence bylo uvedeno vicemene pro dokresleni situace na trhu ...
  • 12. 12. 2002 14:22

    diag (neregistrovaný)
    Kde pan Businsky vidi to konkurencni prostredi? U bank je zrejme - nastvou mne v jedne bance, zrusim ucet a odejdu ke konkurenci. Ale mohl by mi pan Businsky poradit, kam se mam se svym panelakovym bytem pripojit, az mne opet (a zdaleka ne poprve) nastve VCE?
    A jeste poznamka - v clanku se docteme o SCE, ZCE, PRE, SME, JME. Pripomina mi to ono zname: Praha - Brno - Ostrava - Plzen - Usti nad Labem - Ceske Budejovice. Tak to hlasilo radio pred 30 lety, 20 lety i dnes. Mam podezreni, ze napr. prazske deti vubec netusi o existenci nejakeho Hradce Kralove, tim mene treba Pardubic. Ale i tam ziji lide! :-(
  • 12. 12. 2002 10:22

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Chapu, ze autor clanku vyuzil informacni kanal Web, ovsem je treba (a autor to mel zminit), ze klienti dotycnych spolecnosti jsou informovani o deni v dane 'E' i jinym zpusobem (reklama v regionalnim tisku neni ten spravny kanal). Neni napr. pravda, ze JME (jejiz jsem zakaznikem) umoznuje pouze to, co externi uchazec nacerpal z Webu, ostatne dozvi se to kazdy, kdo ma zajem - nez psal autor clanek, oslovil tiskova ci zakaznicka oddeleni jednotlivych spolecnosti s uniformnim dotaznikem na nabizene sluzby? Takto je ten clanek k nicemu. Ja taky na Webu nevytrubuju jakym zpusobem se zakaznikem uzaviram smlouvy apod., presto to kazdy partner vi, pan Srsen ne, ale to neznamena, ze moje spolecnost napr. nefakturuje a neprijima platby prevodem, ackoli treba Internetove domy to na strankach pisou a my ne... - to prece nema logiku:-(.

    Ze clanku jsem o JME mnoho pozitivniho nenacerpal, nicmene moje zkusenosti s elektronickym stykem s nimi mohu ohodnotit zatim stupnem vyborne a verte, ze mam velmi tvrda kriteria. Na co si vzpomenu lze resit osobne, telefonem, faxem, emailem apod. - od zmeny tarifu, pres odecty az po jakoukoli jinou komunikaci - ostatne, staci ten Web procist a dozvi se to kazdy...

    Za daleko podstatnejsi povazuji to, zda-li i jine 'E' maji tak propracovany Web pro cizince bydlici na nasem uzemi, ne kazda spolecnost (obecne) totiz chape Web jako medium, na ktere se pripojuji lide odkudkoli a jakekoliv a jine informace nez zda-li mohu platit kvecky, jsme snad uz trosku jinde nez tyhle spartanske zpusoby, co treba prime (obousmerne! a velmi presne (jak casove - ve smyslu vyuctovani, tak castkou)) Inkaso z uctu (neplest se SIPO)?

    Mozna by nebylo od veci (a doporuceni i jinym 'hodnoticim' autorum), aby tito hodnotici v jednom odstavci jasne napsali dle ceho hodnoti a hlavne jakym zpusobem nacerpali informace, ktere prezentuji - cim dal vice se ukazuje v diskusich pod clanky, ze snad vyjma ignorovani urcitych zastupcu z 'oboru', je hlavnim neduhem nekomplexnost a nebojim se rici odflaknutost clanku prave s ohledem na nedostatecne zabezpeceni podkladu, z kterych je hodnoceni provadeno. Chapu, ze za cenu, kterou Lupa a jina media nabizi se autorum spatne zije a clanky dle toho vypadaji, ale k cemu jsou pak takove clanky, kdyz se nakonec zpravidla ukaze, ze realita je vyrazne posunuta?

  • 12. 12. 2002 9:28

    Lumi (neregistrovaný)
    Nepresnosti u Severomoravske energetiky. Ta umoznuje odecet elektromeru pres SMS, email, web. Je ale pravdou, ze jen tehdy, kdyz se meni cena energie. naposled leden 2002.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).