Hlavní navigace

Názor k článku Provizní prodej na českém Internetu od Libor Nováček - Podělím se o špatnou zkušenost s jedním českým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2005 13:59

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Podělím se o špatnou zkušenost s jedním českým on-line klenotnictvím. Podle přehledu, který poskytují, je zhruba každá druhá objednávka na zlato či stříbro ;-) uvedena jako stornovaná (při 10% provizi to u objednávek za 1000 či 5000 zamrzí), objednávky ze září 2004 mají ještě stav "expedováno", takže provize je nepřiznaná atd. A majitel jen slibuje a slibuje, doslova: "musím se omluvit za stav některých objednávek, který je jako "Storno" a přesto jsou tyto obj. expedovány a zaplaceny a to se stalo nevratnou chybou v zápisu do databáze. O své provize ale pochopitelně nepřijdete - musíme se však dopočítat ručně dle poštovních výpisů.". Tohle slíbil 16.12. a nic moc se nezměnilo. Stornama se to tam stále jen hemží. Web je uvedený i na zde zmiňovaném seznamu http://affiliate.webz.cz. Možná se databáze nevratně přepsala i jiným partnerům, uvítám informace (mailem).

    Druhý případ - Bohemia Flowers dávala 6 %, někdy v srpnu 2004 přestal nově nasazený software provize počítat a koncem ledna 2005 byl na firmu prohlášen konkurz, takže místo peněz přišel jen dopis z obchodního soudu s usnesením o prohlášení konkurzu :-(
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).