Hlavní navigace

Názor k článku Průzkum: Jak používají české firmy Twitter od Dušan Šimonovič - Preco by malo byt AutoReply dolezite/nutne/vhodne? Osobne si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 9. 2009 12:25

    Dušan Šimonovič
    Preco by malo byt AutoReply dolezite/nutne/vhodne? Osobne si to nemyslim - ked niekoho zacnem sledovat, tak to robim vedome a nepotrebujem o tom dalsie instrukcie (ak by to nebol nejaky promotion kod/vyhoda), rovnako ako nepotrebujem dostat DM, ked niekoho zacnem sledovat potom, co zacal sledovat mna. Proste to je vo vacsine pripadov viacej spam nez hodnotna informacia, a preto to @webnode nerobi (aj ked nevylucujem, ze to v buducnosti v urcitych casovych usekoch nebude robit kvoli specifickym dovodom). Inak clanok/vyzkum pekny ;-) len dodam, ze @webnode tweetuje verejne spravy von v anglictine, @reply vsak byva aj spanielsky i cesky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).