Naše TV nenabízejí nic, za co bych byl ochotný platit penězi. 527. repríza 30 let starýho filmu opravdu není důvod, aby člověk sáhl po kešeni. Tím spíš, když už ten film viděl 30x.
Život je moc krátký na to, aby s ho člověk krátil čuměním na reklamy.
A streamování? To jsem zkoušel v zimě, když jsem byl marod. "Služba první měsíc zdarma" znamenala dle obchodních podmínek:
- Provozovatele mimo EU.
- Registrační poplatek.
- Možnost zrušení služby až po třech měsících.
- V případě odhlášení služby se zaplacený kredit nevrací.
Byl bych debil, kdybych se tam registroval..
Takže kompromis je: vypnutá telka a dělám něco zábavnějšího.
Je reklama a reklama. Pokud reklamní blok v TV běží v kuse 15-20 minut nebo jsou u videa 3-5 reklam během desetiminutového videa a navíc překryjí titulky nebo podstatnou část obsahu v tom nejdůležitějším momentu je to na pěst. Né na blokátor reklamy. Mnoho médií páchá sebevraždu. Hranice tolerance takového jednání je asi u každého jinde. Dnes si uživatel, spotřebitel, nebo zákazník musí připadat jako Mengeleho dítě.