To jen dokazuje, styl přístupu a NEserioznost informací od Invie... prostě účel světí prostředky... stejěn jako s 3 lety v zisku, které jsou ve sktuečnosti roky 2...
Já to nemyslel špatně a uvedl jsem to v úvodu svého dotazu... Tedy negativní tón to z mé strany určitě nebyl... jestli to tak působilo, nebylo to účelem... Účelem bylo poukázat na to, že sám rád negativní tón používáte při kritice jiných (byť třeba často oprávněně), ale "nezametete" si před vlastním prahem...
Trochu z jiného soudku... Nic ve zlém, ale díval jsem se na Vaše stránky, na Váš vlastní web, kde nabízíte tvorbu webu jako webmaster a SEO úpravu webu apod a nestačil se divit... Když má sám "webmaster" řešeny všechny odkazy svého webu na jedné společné stránce jen záložkami tak to nesvědčí o znalosti tvorby webu a o probleamtice SEO ani nemluvě... A už vůbec ne požadovaným cenám za to... Web s odkazy mířící jen záložkami na jednu stranu ten kdo ví o čem to je by nechtěl ani zadarmo, natož za peníze... Je vidět, že o SEO ani tvrobě webu nevíte vůbec nic... Takové odakzy s epoužívají ve zcela jiných případech, jako je orietnace v dlouhék textu, např smlouvní podmínky apod. ale ne u celého webu... Jaký to má NEGATIVNÍ vliv na SEO zkuste zapřemýšlet sám... Nebo Vám to mohu za Vaše ceny 950,- Kč na hodinu při okamžité reakci, které nabízíte vysvětlit... :-)))
Ja jsem jel loni s manzelkou na Ibizu na svatebni cestu a resil jsem to pres NetTravel. Musim rict, ze to bylo poprve pres Internet, ale byl jsem maximalne spokojen, vedel jsem pres jakou cestovku to je, v netTravelu odpovidali velmi rychle a byli dostupni i pres telefon, ktery jsem rad vyuzil, protoze bylo do odletu cca tyden. Dovolena paradni az na problem s velkym zpozdenim letadla CSA z Ibizy, ale za to nemuze ani cestovka ani zprostredkovatel.
1) někomu nadávat, jen tak, je stupidní. Reaguj vždy k tomu, co říkám, a pokud si myslíš něco jiného, tak napiš svůj názor a ne, že daný člověk je blbej. Tohle je diskuse a ne pomlouvací klub, kde se budeme navzájem urážet.
2) :) jak se podívám na tvůj nick, tak mám dost :). Mě říkáš, že jsem blbej a přitom jediné, co tady děláš je, že mě paroduješ. Víš vůbec, že napodobování je největší forma obdivu :D.
Pokud nebudeš reagovat pod svým nickem a konstruktivně (ať se ti mé názory nelíbí sebevíc), tak na tebe prostě nebudu reagovat, protože to nikam nevede.
Tak za prvé jsem ti vykal, ale dobře, jsi přece jenom nějaký balík z balíkova tak to chápu a za druhé co tebe po tom kdo já jsem? Můj názor je ten že jsi hlupej člověk co ze sebe dělá tady blbce, to ti jako vlastní názor nestačí?
Tak to si Vas dovolim opravit, velka cast klientu si prohledne vec na netu a zajdou si do kamenne prodejny, kde si to ohmataji a koupi. Jsou to ti konzervativnejsi, co nechteji cihlu v bedne. Proc Mall a spol. otviraji kamenne prodejny?.
H.
Proboha, ty seš tak hloupej jak daleko vidíš :-)
A co Youtube a podobné společnosti? Od vzniku až do prodeje totálně ve ztrátě a přesto za ni Google zaplatil miliony ...
Prosím! Už mlč a nepiš kraviny, vždyt ze sebe děláš vola chlape :-)
Tím jste ovšem své odborně znějící názory poněkud zdiskreditovala.
Investice od mateřské společnosti těžkou mohou přímo způsobit, že firma díky nim není ve ztrátách.
Pouze nepřímo, a to je samozřejmě účel těch investic: finanční injekce pro podkapitalizovanou firmu, aby se díky nim dal rozumně zvládat obchodní potenciál firmy.
To je účel všech podobných investic, kdyby takový výsledek neměly, těžko by do nich někdo šel.
Tohle je dobré:
To je váš názor. Naši affiliate partneři, kteří s námi již dlouhé měsíce spolupracují tento názor nesdílí.
A potom citace z webu, kam vede odkaz: Chcete se i vy podelit o pozitivní zkušenost s affiliate (partnerským) programem INVIA.CZ? Napište nám na partner@invia.cz. Rádi zde váš príspevek zverejníme.
(Zvýraznění já).
Co k tomu dodat, že? :-)
Za pana Gabčána se tu opět vydává někdo jiný, zkuste si najet na uživatelské jméno u předchozího příspěvku - slušně napsaného a pak na uživatelské jméno u toho arogantního - vždy se jedná o uživatele s jiným ID.
Pane Stavinoho, na to že máte vysokoškolské vzdělání mluvíte jako malé dítě. O zisku z roku 2007 můžete mluvit až v roce 2008, jinak spekulujete a toto je krajně neprofesionální. Zajímalo by mě, co byste dělal, kdyby vám v září call centrum shořelo :-) Vaše slova nejsou přesná a možná by bylo dobré jich vážit.
Dobrý den, pane Drozde a Stavinoho, doopravdy mě zarazilo vaše tvrzení, že jste poslední roky v zisku, podle dostupných údajů jste nebyli v zisku ani v roce 2005, nemluvě o značných částkách, které vám natekly od Centralway H. a díky tomu další leta ztráta nebyla. Při 300 zaměstnancích a více než 60% výdajů (tipuji si nyní i více) na mzdy se hospodaří těžko, to ví každý alespoň částečně byznysově smýšlející člověk. Absolutně nepochopitelné je, že zmiňujete částku prodeje, což mi jen naznačuje, že společnost těžko prodáváte a proto se snažíte medializovat jak to jde. Tak tedy pánové, držím palce s prodejem :-)
> Co si myslíte o firmě, která o sobě tvrdí,
> že doshuje zisk 0,5 - 0,7 procenta?
Má smysl pouze pokud její obraty jsou v řádech miliard. V milionových obratech (případ Invia) by měla zisky v řádu desítek tisíc korun. Tím je zbytečné se vůbec zabývat.
společnosti a projekty se běžně prodávají za daleko více než 5-6ti násobek zisku
na druhé straně, některé internetové projekty se prodávají max. za 1-2násobek ročního zisku
vidíte to příliš "black&white", zisk není jediné kritérium
a když už zisk....záleží podle jakých účetních standardů byl spočten, z čeho se skládá, investice, cashflow, majetek, do čeho plynuly výdaje minulý rok, výhled na roky příští...
Idea je taková, že pokud rozjedu aff, tak se musím dělit o každý zisk. Naprosto každý zisk.
Neexistuje tedy neodměnovat affilatera za tel. objednávky (když navíc v novinách se všude píše, jak jsou pro vás důležité) a nebo si dávat na web reklamu třetích stran, za které affilater nedostane zaplaceno.
Že odmítáte tracovat affilatera pomocí URL a snižujete platnost sušenky, u které by se nic nestalo, kdyby platila například rok, to už jsou jen třešničky na dortu.
Dívejte se na to tak, že když vám affilater přivede kohokoliv na web, tak má dostat své procento ze všeho. I když má zakázané sušenky, i když provede objednávku přes tel., i když provede objednávku přes váš kamenný obchod, vše tohle jde technicky poměrně jednoduše zařídit.
A samozřejmě normální aff. program odbourá ze stránek všechny ostatní reklamy, které nesouvisí čistě s jeho produktem, tak se to běžně dělá.
Jsem si původně nevšiml, že komentář píše jiný Radek...
Prostě jsem četl Radek, Radek...
Jsem holt popleta, který si spletl i Vaše jméno, Invea, Invia či jak (nebudu se zaobírat tím, jestli je dobře zvoleno, protože web typu dovolena.cz bych si samozřejmě nespletl).
Nic to ale nemění na mých poznámkách jak k vaší společnosti, tak k vašemu aff.
Je mi líto, pokud se vám zdá, že jsem mírně pod parou, ale takové už mé komentáře občas jsou.
Nebudu se dále obhajovat, protože ten který aff. rozumí, tak mé poznámky myslím chápe, a kdo mě chce zesměšnit, tak ať mě zesměšní, na dané věci to ale nic nemění.
Pane Hruško, především v klidu. Můj příspěvek o tom, že se někdo vydává (nyní už spíše vydával) za mě a Michala Tůmu, reagoval na příspěvek anonyma, který řekl bych vcelku rozumně admini Lupy už odmazali. Nikdo vás z ničeho neobviňuje.
Předchozí příspěvek (ten co předchází tomu vašemu, ten, na který vy teď odpovídáte) jsem psal já, Martin Hruška, jsem řádně zaregistrován a nad příspěvkem podepsán! Tak prosím nevnášejte do diskuse zbytečný zmatek!
Proč to sem prosím vás motáte? Že je call centrum těžká práce? Není nakonec celé to vaše slavné podnikání těžká práce? Co to je za nechutnou demagogii, to myslíte opravdu vážně?
Affil vám někoho přivede, ten člověk si objedná zájezd a vy vyděláte. Ten výdělek se uskutečnil jen kvůli affilu, ale on z toho uvidí velké kulové.
Stejně tak AdSense. Někdo vám přivede klienta a on uteče přes AdSense. Vy vyděláte, a on má zase kulové.
Nebo někdo přivede zákazníka, ten se rozhoupe ke koupi až za měsíc, ale to už je cookie dávno pryč. Affil má zase kulové.
Já to vidím tak, že někdo pro vás zadarmo pracuje a vy to považujete za správné, protože něco málo přece dostal. Proč to pro vás ti lidé dělají a neseknou s tím, to opravdu nechápu. Afill musí být vyplacen do posledního centu a vy byste měl být první, koho by to mělo trápit!
Zatímco v zahraničí si web své affiliate hýčká, vy s něma vy*báváte úžasným způsobem.
To je váš názor. Naši affiliate partneři, kteří s námi již dlouhé měsíce spolupracují tento názor nesdílí. Debatě s nimi jsme se nikdy nebránili a velmi rádi vítáme veškeré jejich podněty na zdokonalení vztahu INVIA.CZ - affiliate partner. Máte i vy reálnou zkušenost s našim affiliate programem nebo pouze vyvozujete závěry z napsaného?
Ty vaše řeči: nesdílíme váš názor, že někdo může mít vypnuté cookies,
snížili jsme platnosti cookie na 14 dní a nijak se to neprojevilo
Ano, toto skutečně ukazují naše statistiky, což chápu, mně věřit můžete i nemusíte, ale nemám důvod lhát, každý affiliate partner si toto tvrzení může ověřit v rámci svého účtu.
, přes AdSense nikdo neutíká, nemá to vliv,
Čtěte prosím lépe co jsem napsal, netvrdím, že AdSense a další reklamy nejsou exitem z webu INVIA.CZ. Tvrdím, že na počet vzniklých affiliate objednávek vzhledem k počtu přivedených lidí to nemá nijak výrazný vliv. Dodám, že samotného mě toto zjištění překvapilo. Klient je zkrátka vždy nevyzpytatelný.
s telefonickou objednávkou máme moc práce a tak vám za to nic nedáme...
Naši affiliate partneři před pár měsíci pochopili, proč jsme museli upravit naše podmínky z paušálu na procenta a snížit cenu za klik. Proto, aby affiliate partner byl i nadále konkurenceschopný a výhodný pro obě strany. Telefonická objednávka je stejný případ. Většina takových objednávek skrze affil by končila díky vyšší náročnosti na vyřízení, pro naši firmu ztrátou.
Můžete mi nějak vysvětlit, co by vám udělalo předávat aff. kód i v url? Proč jste snižovali platnosti cookie? Proč zavádíte AdSense? Proč si nevážíte přivedených telefonických objednávek?
ad url) nevím jak dokonale znáte náš affiliate program, ale v každé affiliate URL je jedinečný kód affiliate partnera
ad cookie) vysvětleno výše
ad AdSense) má to svůj velmi logický důvod. Věřím, že na to velmi rychle přijdete. Samozřejmě nás to netěší, ale jsou to nezbytná opatření v jistých situacích.
Já vám to řeknu! Protože se podle mě obohacujete na úkor vašich affiliate PARTNERŮ!
Ano, máte pravdu, náš affiliate program je skutečně stavěn tak, aby byl v zisku a nedomnívám se, že by na tom bylo cokoliv špatného, co by naše affiliate partnery pohoršovalo. Jako svého druho "online podnikatelé" chápou, že zisk je při podnikání důležitý a nelze někoho dotovat a tedy být ve ztrátě.
Podívejte, máme to, jak máme a funguje to. Platíme partnerům docela dost a skoro nikdo si nestěžuje, tedy kromě pána s pornoweby. S telefonickou objednávkou je opravdu moc starostí, pojďe si to zkusit, sednout si k nám na callcentrum a vyřizovat to. Tu práci si asi nedokážete ani představit! Proto za telefonickou objednávku neplatíme a nebudeme platit nic. Leda by si každý aff. odpracoval v call centru zadarmo svou směnu, aby se nám to vyplatilo.
Zatímco v zahraničí si web své affiliate hýčká, vy s něma vy*báváte úžasným způsobem. Nechápu jak pro vás někdo může dělat, když konkurenční možnosti jsou na jediný klik myši daleko.
Ty vaše řeči: nesdílíme váš názor, že někdo může mít vypnuté cookies, snížili jsme platnosti cookie na 14 dní a nijak se to neprojevilo, přes AdSense nikdo neutíká, nemá to vliv, s telefonickou objednávkou máme moc práce a tak vám za to nic nedáme....
Můžete mi nějak vysvětlit, co by vám udělalo předávat aff. kód i v url? Proč jste snižovali platnosti cookie? Proč zavádíte AdSense? Proč si nevážíte přivedených telefonických objednávek?
Já vám to řeknu! Protože se podle mě obohacujete na úkor vašich affiliate PARTNERŮ! Tohle by vám v zahraničí myslím nikdo netrpěl a divím se, že to všechny nechává chladné zde.
Nikoliv, nedochází. Omlouvám se za danou poznámku, ale přijde mně minimálně úsměvné, pokud prvně pan Adámek naši firmu nazve INVEA, aby díky tomu hledal web na http://www.invea.cz a následně napíše, že rozhovor byl veden s mojí osobou. To je celé.
Do března 2007 byla nastavena na 30 dní, z našich statistik však vyplynulo, že stačí jí mit nastavenou na 14 dní. To se během uplynulých měsíců potvrdilo a jistě mně dá za pravdu nejeden náš affiliate partner, že na konverzi do objednávky se tato změna nijak neprojevila.
Nevím v jakém stavu píšete tyto komentáře, ... Vcelku si tak sám snižujete důvěryhodnost svých komentářů.
Docházejí-li argumenty ad rem, začínáte útočit ad personam? Btw., když už tu tak diskutují lidé z Invia.cz, nechcete se zaregistrovat, ať pod Vašimi jmény nepíše někdo jiný?
1) Používáte ke sledování aff. pouze cookies a nebo i část v URL? Pokud jen cookies, přichází aff. o několik procent příjmu.
Pouze cookies, a nesdílime váš názor, který je nejspíše založen na tom, že mnoho procent uživatelů má vypnuté cookies. Není to pravda, stačí si např. dohledat zde často inzerované statistiky služby Navrcholu.cz
2) Jak zajistíte příjem aff. při postupu aff. -> Invia -> tel. objednávka? Pokud to nemáte ošetřeno (jak už se tady psalo), přichází aff. o několik desítek procent příjmu.
Nijak neřešíme a ani to nemáme v nejbližší době v plánu. Náš affiliate je založen na online komunikaci. S online objednávkou je mnohem méně práce než s telefonickou a proto ji velmi rádi affiliate partnerům ohodnotíme, telefonickou nikoliv.
3) Zobrazujete reklamy třetích stran (TravelDigest, Google, ...) i pokud vám pošle návštěvníka aff.? Pokud ano, nazval bych to přímo okrádáním aff. (platba za proklik myslím nepokryje ani budování vaší značky).
Ach ty silna slova. Nyní okrádání, před vámi to někdo přirovnal k podvodu. Dovoluji si proti tomuto slovníku ohradit, schválně jsem se díval do statistik affiliate programu, jak se na konverzi do objednávky promítnulo zapnutí a vypnutí AdSense na našem webu. Věřte, že velmi nepatrně. Samozřejmě nepopírám, že reklamy využije několik návštěvníků k exitu z webu, ale jak jsem již napsal, z pohledu affiliate partnera nic podstatného. Máte snad jiná hmatatelna data a poznatky nebo je to podobná pravda jako výše uvedený s cookies?
4) Výše provize 1 procento mi připadá velice nízká. Myslím, že by se slušelo platit minimálně desetinásobek (tedy aspoň 10 procent z celkové ceny zájezdu, to bych viděl jako základní provizi, která je u většiny obchodů běžná, provize pod 10 procent totiž není provize ale almužna).
Nejsme CK, INVIA je CA, tedy sama žije z provize, zbytek vám již vysvětlil v jiném příspěvku pan Fandor.
Celkově mi rozhovor pana Gabčana připadal trochu zastřený a nejasný (odhání konkurenty, chlubí se zisky, které nestojí ani za řeč a pozastavuje se nad "velkými" provizemi aff., které mi připadaji slabě řečeno jako směšné a nemotivující).
Nevím v jakém stavu píšete tyto komentáře, ale již v titulku je psáno, že rozhovor je veden s panem Stavinohou, nikoliv s mojí osobou. Vcelku si tak sám snižujete důvěryhodnost svých komentářů.
Ne, jste neinformovany. Odmena invie, kterou dostane od CK je cca 7 az 10 procent. Jako affilovi mi vyplati jedno procento + dalsi az dve procenta za kliky, tredy potencialne az 3 procenta z ceny zajezdu. To mi prijde vzhledem k okolnostem ok, zajezdy ostatne nejsou parfemy nebo nejake zbozi, kde je marze prodejce 30-40 procent. Nehlede na vysi cenu zajezdu.
Pokud byste se podival na podminky v zahranici, jsou vetsinou horsi nez ty, co nabizi invia. Cili ja jsem rad, ze jeji affiliate program existuje, nabizi podminky jake nabizi a provize vyplaci v podstate okamzite (do tydne az deseti dnu mam penize na ucte od chvile, kdy jsem odeslal fakturu).
Mám takový pocit, že si ze mě dělá legraci někdo, kdo se mnou dneska hrál golf. Příspěvky jsem samozřejmě psal já z notebooku, diskuse pod tímto článkem je pro nás poměrně důležitá. V diskusích hodlám samozřejmě nadále čtenářům odpovídat, pokud to bude k tématu.
Na jakémkoliv podnikání je hlavní, kolik člověku vydělá. Společnost se nekupuje pro nic jiného, než pro zisk. To bychom mohli zase tlačit cenu akcií IT firem nahoru s tím, že mohou vydělávat za 15 let, když bude dobře.
Prostě společnost bez zisku pro mě nemá naprosto žádnou cenu.
Na co ti bude asi nějaký pěkný obrat a značka s tisíci stálými zákazníky, když ti samotná společnost vydělá jen na slanou vodu. Se budeš jen snažit stlačit náklady, na co to jde, a když zjistíš, že to nejde, tak ji prodáš někomu jinému, a řekni, že to není pravda?
Ty by sis snad koupil Coca-colu jen pro ten brand a nebo pro zisk, který ti společnost přinese.
Hezký podvečer všem, myslel jsem si, že Lupu čtou vzdělaní lidé, ale diskuze pod tímhle článkem se dost zvrhla.
Opravdový Michal Tuma - INVIA (já) psal pouze ten první příspěvek jako reakci na podnět našeho klienta. Ostatní příspěvky označené mým jménem psal někdo, kdo nerozumí tématu, nezná naší firmu a pouze chce zničit seriozní diskuzi pod článkem - nikoli placeným PR.
Zaměstnanci INVIA.CZ si skutečně nemusí spolu chatovat prostřednictvím Lupy.
Pokud si myslíte, že tomu nerozumím, vaše věc. Mě jiné aff. taky generují určitý příjem, z kterého by nejeden člověk s průměrným příjmem mohl žít. Takže by se nedalo říct, že jsem úplný laik.
Šlo mi jen o to, že z mého pohledu je v silném nepoměru má případná odměna k obratu, který přinesu. Pokud se to ale zdá stávajícím aff. vpořádku ať si v tom žijí...
Jsem asi holt divný a staromódní, když si myslím, že standardní odměna pro prostředníka by neměla klesnout pod 10 procent z celkové ceny.
No, ucastnim se affiliate programu invie, je to sice jen takova bokovka, nevenuju tomu moc casu, ale kazdy mesic z toho vytece velmi slusna castka. Zkuste priste komentovat veci, kterym alespon trochu rozumite.
Proboha, chlape, když už jsi tak hloupej a nerozumíš ani za mák podnikání a rozdílu mezi ziskem a hodnotou společnosti tak se alespon neztrapnuj na forech ...
Že bude diskuze plná konkurenčích nadávek a pomluv se dalo čekat ale vy jste ješte k tomu i hloupej a nevzdělanej a mluvíte o věcech o kterých nic nevíte :-)
Pokud si to dobře pamatuji, rozvržení kapitálu u toho SROčka je Tutor 150k, pak dvě fyzické osoby 100+50k (dohromady typicky 300k, pro založení sro) a pak nějaký další subjekt 1M, takže pokud tomu rozumím dobře (ještě nemám vlastní SROčko :) ), nemají ani měnší polovinu ale jen 3/13.
A pokud je pravda, že generují zisk 5 MKč za rok, tak každý normální člověk jim nedá více než 5-6ti násobek zisku, takže chci vidět, kdo jim dá 200 M :).
Celé mi to připadá jako pěkný kec. Když má mít ta společnost cenu 200M, tak musí vydělat aspoň 40-50M za rok, to by ale nesměla mít zis jaký uvádí pan šéf ale minimálně desetinásobný, navíc ty čachry machry s délkou zisku. Před čtyřmi lety vydělali sto tisíc, nebo kolik a pak prodělali, co se tady psalo. Bych to jako stabilní společnost tedy neviděl. Rozhodně tady něco pěkně smrdí.
1) Používáte ke sledování aff. pouze cookies a nebo i část v URL? Pokud jen cookies, přichází aff. o několik procent příjmu.
2) Jak zajistíte příjem aff. při postupu aff. -> Invia -> tel. objednávka? Pokud to nemáte ošetřeno (jak už se tady psalo), přichází aff. o několik desítek procent příjmu.
3) Zobrazujete reklamy třetích stran (TravelDigest, Google, ...) i pokud vám pošle návštěvníka aff.? Pokud ano, nazval bych to přímo okrádáním aff. (platba za proklik myslím nepokryje ani budování vaší značky).
4) Výše provize 1 procento mi připadá velice nízká. Myslím, že by se slušelo platit minimálně desetinásobek (tedy aspoň 10 procent z celkové ceny zájezdu, to bych viděl jako základní provizi, která je u většiny obchodů běžná, provize pod 10 procent totiž není provize ale almužna).
Rovněž bych chtěl zpochybnit vaši vlastní marži, přece mi nechcete tvrdit, že při obratu 1 000 MKč máte zisk jen 5 MKč "Náš zisk z jednoho zájezdu je mezi 0,5-0,7 procent. Prodáme přes miliardu"?!
Celkově mi rozhovor pana Gabčana připadal trochu zastřený a nejasný (odhání konkurenty, chlubí se zisky, které nestojí ani za řeč a pozastavuje se nad "velkými" provizemi aff., které mi připadaji slabě řečeno jako směšné a nemotivující).
Radku, neměli bychom být takhle jedovatí na lidi kolem. Co když si to přečte někdo a pak si kvůli tomu nekoupí u nás zájezd, že se neumíme chovat? Pán se může splést a měli bychom reagovat příjemně, i když se nám to nelíbí. Nevzpomínáš si na firemní komunikační kurz? Tam se tohle přesně řešilo.
Zatímco konkurenti si v diskusích vyříkají, kdo komu jak předává jaké informace, já bych se rád - jako nepodnikající v oblasti cestovního ruchu - zaměřil na několik Stavinohových PR žvástů v článku. Mimochodem podobné vedl v páteční příloze Hospodářských novin.
První blábol, z něhož byl již usvědčen je o tom, jak dlouho je Invia v zisku. Rozebírat to dál nemá moc cenu, to už udělali jiní nade mnou.
Další kec, v Hospodářských novinách ještě narcističtěji řečen je o tom, jak budovali Invii na zelené louce, oni kluci z VŠE, co udělali Tutor. Skutečnost je taková, že než do Invie přišli Švýcaři s kapitálem, byla to velká nula, až po jejich vstupu se začalo budovat - call centrum, změna názvu a podobně. Bez nich by si kluci zřejmě ani nevrzli.
No a ještě jeden žvást o tom, jak Stavinoha prodává Invii. Dneska je skutečnost taková, že Tutor, ve kterém má Stavinoha třetinu podílu vlastní necelou čtvrtinu Invie. Švýcaři mají už od roku 2005 nadpoloviční většinu Invie, přesně 51 %. Stavinoha tedy bude prodávat velké kulové, protože bez Švýcarů si ani nevrzne.
Pane Adámku, vyjadřuji se pouze k tomu, k čemu mám co říci. V naší firmě mám na starosti affiliate program. Takže pokud máte otázek, velmi rád vám je zodpovím.
Pane Adámku, abych pravdu řekl, vy jste také samé překvapení :) Naše firma se skutečně nejmenuje Invea, ale INVIA, takže náše web je k nalezení na http://www.invia.cz/ a je plně funkční. Myslím, že ve vašem případě bude lepší dvakrát číst, než zase jednou něco napsat.
Dobrý den pane Stavinoha,
nedá mi nereagovat na odstavec s On-line prodejem. Jako jedni z vašich partnerů máme "on-line prodej" a s tím vše související (aktualizace dat, LAST MIMUTE atd.) již druhým rokem. Bohužel z vaší strany zatím není zájem přebírat data XML...
Je zbytečné se o tom více rozepisovat, protože to je především na věcnou diskuzi.
Vy jste samé překvapení. Tohle, že je web multimilionové firmy? Se nestačím divit. Jak si může firma vašeho rozsahu dovolit mít nedostupnou farmu serverů?
Pane Pete, máte pravdu, tehdy jsme nebyli schopni váš problém vyřešit, protože jsme začínali a v Invii pracovali všichni na brigádě prakticky za svačinu. To jste asi nikdy nezažil - pracovat a nedostávat pořádnou mzdu, že??
Problém je, že tohle přece zákazníka vůbec nezajímá, ten se prostě nevrátí a ještě vám udělá negativní reklamu. To je jako by mě řidič autobusu vykopl 5 km před konečnou s tím, že za ty peníze se se mnou nebude trmácet 3 zastávky, když ví, že nikdo další už nepojede a on má malý plat.
Michal Tuma - INVIA (neregistrovaný) (neregistrovaný)
Radku, nedělej si kozy tady na fóru. To kradeš, že když neprodáváš, tak i přesto jsi v zisku??? Protože já, ať to počítám jak chci, když nic neprodám a koupím si rohlík, jsem v mínusu.
Michal Tuma - INVIA (neregistrovaný) (neregistrovaný)
Pane Pete, máte pravdu, tehdy jsme nebyli schopni váš problém vyřešit, protože jsme začínali a v Invii pracovali všichni na brigádě prakticky za svačinu. To jste asi nikdy nezažil - pracovat a nedostávat pořádnou mzdu, že?? Ale teď už se to stát nemůže, všichni brigádníci mají u nás aspoň 50 Kč za hodinu, což je ještě víc (myslím o 90 haléřů), než jim ze zákona musíme dát. Mají tedy silnou motivaci se snažit, protože jinak bychom je mohli i potrestat a třeba jim těch 90 haléřů v krajním případě i vzít. Teď už všecko funguje jak má, nemusíte se lidi bát ničeho a zájezd si kupte.
mohu se zeptat, kde jste vzal informaci, ze vyplacime v ramci affiliate programu pevnou castku jako odmenu za prodany zajezd? Realita je takova, ze vyplacime 1 % z ceny prodaneho zajezdu, tedy plne vyhovujeme vasi vete "nyni jsou normalni platby v procentech".
Tak to je opravdu síla :). Tak si říkám, jak ředitel/majitel firmy s obratem xxx M Kč může říkat takové blbosti a nepočítat celé roky. Buď nemá finanční vzdělání, případně nerozumí tomu, jak se v účetnictví a v normálním roce bere rok a nebo prostě mlží a mění fakta :).
Zatím máte dva roky v zisku, tak si to uvědomte :). To je síla. Holt důvěryhodné informace.
Už to vidím, jak příští rok budete vyhlašovat, že máte čtyři roky v zisku a že vás čeká dozajistě páty rok, a ať si Vás každý koupí :).
Každá firma je na prodej! Ne jen ta, která to o sobě prohlašuje. Když příjdu s dostatečně solidní nabídkou za každou firmou, tak je moje. Když nějaká firma o sobě pořád prohlašuje, že je na prodej a nikdo ji nechce (nebo jak vy říkáte vy nechcete), tak je to pro mě jen ukázka toho, že ta firma není nic moc, a že si o ní její majitele myslí, že má mnohem větší hodnotu, než její kupci, což je trochu divné. V normálním kapitalismu se totiž ceny vyvíjejí podle nabídky a poptávky a když se něco snažíte neúspešně prodat delší dobu znamená to typicky, že to vaše zboží je předražené. Takže se laskavě probuďte.
Si jen říkám, jestli tyhle mistifikace říkáte i případným kupcům (i když oni si to samozřejmě ověřují, takže asi ne, to jen tady hloupým lidem z Lupy není nic do Vašich výkazů a tak můžete mlžit a nebo spíš lhát (pochybuji, že majitel neví, jak dlouho je firma v zisku)).
Jinak být vašim affilate musí být síla, platy za click + pevná částka patří tak do roku 1995. Nyní jsou normální platby v procentech. A to, že někteří vydělají desítky tisíc za měsíc? Vždyť to nic není, po zaplacení nákladů atd, je z toho velké kulové. A kolik aff. to asi u vás vydělá? 5? 10? :)
Jinak vám ale nelze upřít, že vám to jede. Pokud se někomu něco nelíbí (affilate), je to jejich věc, a můžou jít jinam. Jen mě nadzvedly ty roky...
Přeji úspěšnou finanční dekádu :). Mějte se, a příště prosím informujte pravdivě, jinak to totiž nemá smysl, stejně se na to příjde a uděláte si jen ostudu.
Celkem slusne vydelavam na zahranicnich affiliate programech, ale zadny si nedovolil dat na svoje stranky po kliku od affiliate webmastera tak brutalni traffic leak v podobe Google Adsense - protoze kdyz by to udelal, tak by byl hned na vsech webmaster forech oznacen za podvodnika...holt jsme v Cechach.
Nebylo by jednoduchym resenim zakaznikovi zduraznit ze pri volani na infoline ma ohlasit cislo zajezdu, v nemz treba posledni 4 cislice by byly cislem referujiciho webmastera? jde o to, ze sami v rozhovoru uvadite ze znacna cast objednavek jde pres callcentrum a pres pobocky a zaroven vychvalujete jak si lide vydelavaji pres Vas affiliate program :)
Když se návštěvník mých web stránek dozví o INVII přes mě a následně si na vaší pobočce či přes operátora v call centru zakoupí zájezd, získám provizi v rámci partnerského programu?
Bohužel ne. Není v našich možnostech tato "doporučení" v našich kamenných pobočkách kontrolovat. Partnerský (affiliate) program INVIA.CZ je založen na bázi online a je tedy nutné, aby objednávka byla podána přes naše webové stránky.
Jak poznate odkud navstevnik prisel kdyz si objedna zajezd telefonicky? Zkusil jsem si u Vas ze zvedavosti zalozit affil ucet a vygenerovany kod umistil na http://zajezdy.czspeed.net, po vyhledani vsech zajezdu do bulharska na me sice vyjela stranka se zajezdy, ale nechapu jak priradite provizi zrovna me kdyz Vam nekdo potencionalne zavola?
Pardon omlouvam se za pomluvu, on mi jen vsechny ty vase blikatka zablokoval Adblock a z obsahu nic nezustalo :) Po vypnuti adblocku vse chodi jak ma..
Od agentury, jejiz hlavni cinnosti je prodej zajezdu pres internet bych ocekaval profesionalni www prezentaci funkcni alespon ve vsech mainstreamovych prohlizecich..
Zkouseli jste se nekdy na svuj web podivat treba ve Firefoxu 2?
diky za odpoved, bohuzel cisla za 2005 a 2006 nejsou online, ale snad nebudete muset casem argumentovat, ze jste zapocital do tech trech let i planovany zisk za 2008 ;)
Nechci být nepříjemný... ale i tak... necelých 2,5 roku nejsou tři roky.... A když se takto "nepřesně" a zavádějícím klamavým způsobem otevřeně vyjadřuejte i v článku, jak to asi působí na potenciální zákazníky z hlediska toho, zda mohou věřit Vámi prezentovaným informacím i ohledně zájezdů, když jim lžete již teď a ještě se to snažíte obhájit??? Nic ve zlém, neznám ani Vás ani Vaši firmu a nemám s ní žádné zkušenosti, ale již toto mi stačí na to, abych věděl, že minimálně obezřetnost vůči Vaší firmě je na místě...
On ten rozdíl (a často bývá i vyšší) není jen v ceně, ale také v kvalitě služeb. Z Německa nebo Rakouska jsem měl vždycky štěstí na mnohem lepší letadla a i hotely a služby na místě jsou pro německý cestovky na úplně jiný úrovni než pro Čechy. Nehledě na to, že ve Vídni nebo Mnichově i zaparkujete mnohem levněji než v Praze. Škoda.
Ja jsem mel na mysli posledni 3 roky vcetne letosniho tzn 2005, 2006, 2007. Mate pravdu, ze v roce 2004 jsme vytvorili ztratu v souvislosti s budovanim call centra, zmemnou znacky a vstupem na Slovensko.
To jsou kecy, materiály jsem vám tenkrát poslal, ale reakce nulová. Naštěstí se mi podařilo po pár měsících nekonečnýho psaní spoň získat zpátky část vyhozených peněž, zkaženou dovolenou to ale nenahradí. Od konkurence nejsem, ale na podobný firmy po podobných zkušenostech je jediný recept: varovat před jejich praktikami a obejít je.
Jinak na mě bohužel dopadly v praxi všechny ty momenty, které jsou v rozhovoru zmíněny: call centrum obsazené brigádníky, off-line systém, pochybný způsob aktualizací a komunikace s cestovními kancelářemi. Takhle v rozhovoru vypadají ty zmínky dost nevinně, v praxi to je ruská ruleta: zaplatíte pár desítek tisíc a buď to vyjde nebo nevyjde. U mě to hold nevyšlo.
V první řadě (bohužel jako většina klientů cestovních kanceláří) nechápete, že cestovní agentury, ať už malé kamenné nebo i velká Invia (nezapomínejte, že je to pouze cestovní agentura a ne cestovní kancelář) jsou smluvně vázány prodávat zájezdy za stejné ceny jako pořádající cestovní kancelář. To znamená, že stejný zájezd do stejného hotelu se stejným rozsahem služeb ve stejném termínu od jedné cestovní kanceláře koupíte po celé republice za stejnou cenu (ať to bude od kamenné cestovjní agentury někde na vesnici nebo od online prodejce po internetu nebo od pořádající cestovní kanceláře). Je však možné ve stejném termínu do stejného hotelu od JINÉ pořádájící cestovní kanceláře koupit zájezd za rozdílnou cenu než v prvním případě (všechny cestovní agentury i pořádající CK ho však musejí prodávat za tuto stejnou cenu). Cestovní agentury po realizaci zájezdu dostávají od pořádající CK provizi, která se nijak nedotýká ceny. Bohužel klienti se často mylně domnívají, že cestovní agentury si na zájezdy nakoupené od CK přidávají svoji marži. Cestovní agentury zájezdy nenakupují, pouze je za provizi prodávají jménem pořádající cestovní kanceláře. Takže zájezd od německé cestovky byl levnější, protože ho německá cestovní kancelář "vyprodukoval" levněji než naš cestovní kanceláře. A proč, to už vysvětlili ti co odpovídali přede mnou. A navíc zájezdy, které srovnáváte nemají díky rozdílnému místu odletu stejné parametry a tudíž nejsou z profesního hlediska stejné. Možná pro Vás jako brňáka, protože to máte stejně daleko. Ale nevěřím, že nákup charterové letenky z Prahy do cílové destinace a z Vídne do toho samého místa je naprosto stejný.
Renata
Pane Pete, vaše příspěvky v diskuzích jsou až nápadně zaměřené proti INVIA.CZ, že si skoro už myslím, že děláte v oboru. Naposled jsem reagoval na Váš příspěvek tady:
Vyzval jsem Vás, abyste mi poslal bližší informace, abych se mohl podívat na Váš případ - ale vůbec jste se neozval. Takže to asi nebude tak vážné, každopádně výzva platí dál - můj email máte.
Jste výjimka mezi našimi klienty. Většina rozumí tomu, že v případě reklamace za sebou mají silného partnera (nás). Pokud byste si koupil ten zkažený zájezd přímo u CK, jste na to sám. My za svými klienty stojíme a záleží nám na tom, abychom meli v nabídce pouze kvalitní CK. Což dokážeme zajistit díky zpětné vazbě od klientů.
Už léta jsme největším partnerem řady CK - nám i jim záleží na kvalitním vztahu jehož cílem je spokojený klient.
V rozhovoru je uvedeno, ze invia je posledni tri roky v zisku. Predpokladam, ze se mysli roky 2006, 2005, 2004. Hospodarsky vysledek Invie za rok 2004 je ale -9 138 000.
Teda abyste rozumeli, jsem jen venkovsky affilak nezatizen ekonomickym vzdelanim, ale minus devet mega mi neprijde jako neco, co lze nazyvat ziskem ...
Naprosto souhlasim. Ale jak uz jsem psal vyse, webove stranky techto zprostredkovatelu jsou dobre v tom, ze si alespon udelate predstavu o soucasnych nabidkach a muzete porovnat cenove urovne zajezdu, letenek a ubytovani. Ja to beru jako informacni zdroj, nic jineho. Na to je to dobre.
Presne tak! Mam uplne stejnou zkusenost! Jiz NIKDY!!! zadneho sprostredkovatele ala Invia! Kdyz, tak jedine naprimo s osvedcenou cestovkou a nebo si to zaridit sam. Dolenou jsou pres zprostredkovatele kupoval 2x a vzdy tobyl krach a jen jsme se vratili nastvani a odpocinuli jsme si doma po narocne a stresujici dovolene. Fakt uzasny.
Docela mě pobavilo: "Stává se to a je to pro nás nepochopitelné, myslíme si, že nabízíme lepší služby."
Bohužel osobní zkušenost je naprosto někde jinde.
1) Na základě mailu jste nuceni prakticky okamžitě zaplatit desetitisíce, Invia požadovala vytisknout, podepsat a okamžitě poslat originál smlouvy. Pak nebyli schopni měsíc!!! přes několik urgencí vrátit jimi podepsaný originál smlouvy. Takže jedete na zájezd a v ruce nemáte vůbec nic!
2) U Invii jsem si na základě podrobné nabídky objednal drahý zájezd, konečný organizátor pak poskytl naprosto jiné služby, horší hotely, zkrácený program... Prostě totálně zkažená dovolená. A pak si to zkuste v tom řetězci zprostředkovatelů, kteří za nic neodpovídají, reklamovat. A dokázat, že máte pravdu, když v ruce máte jen e-mailovou kopii smlouvy (ve které podrobná specifikace zájezdu samozřejmě chybí) a pod ten jeho popis by se vešlo skoro všechno. A celé je to o tom call centru - brigádníci s pochybnou kvalifikací to na základě vaší on-line objednávky objednávají off-line u nějaké cestovky, která sama taky nic ve skutečnosti přímo nezajišťuje a spoléhá se na nějaké další cestovky a čičmundy na místě. V tomhle řetězci si objednáte zájezd A a čičmunda na místě vám má zařazenýho do zájezdu B a jste v prčicích.
Takže bych doporučoval si spíš vybrat kvalitní cestovku (třeba i zahraniční) a s ní jednat napřímo, ušetříte si problémy s jedním dost pochybným mezičlánkem. A to nemluvím o tom, že z těch nejpřitažlivějších zájezdů na Invii nic neplatilo, takže si něco poptáte a vám přijde odpověď typu: tohle za ty peníze nemáme, ale můžeme vám nabídnout toto (což je sice stejné, ale tak o polovinu dražší). O solidnosti svědčí i to, že tu nesmyslnou nabídku ani po ověření její nereálnosti nestáhnou a inzerují ji v pohodě dál.
Nehovoří o marži, ale o zisku, marže je cca 8-13% podle cestovky. Jinak k cenám, Německo je rozhodně větší trh, takže dovedou nakoupit pobyty, lety atd. s rozhodně jinou cenou.
Nemecko je proste vetsi trh a uz jen proto tam zajezdy budou vzdy levnejsi. INVIA by se mela spojit s Neckermannem, Condorem, TUI nebo necim takovym, kdyz stejne jejich zajezdy na webu nabizi. Ale musim rict, ze prehledny web INVIE vyuzivam prave k tomu ucelu, abych nemusel zjistovat nabidky primo u nemeckych CK. Takhle je to pohodlnejsi. Je to asi podobne, co dneska zakaznici delaji - v kamennem obchode si prohlednou a prip. vyzkousi zbozi a pak si objednaji na netu v obchode, ktery je nejlevnejsi.
u Invie 84.340,- Kc (po zpocitani vsech poplatku)
rakouska Neckermann Reisen (objednavano pres nacesty.cz): 2238 Euro (+/- 65.000 vcetne poplatku)
oboje pro 2 dospele osoby.
Jediny rozdil je odlet z Prahy/Vidne (coz pro Brnaka vyjde nastejno).
Tak a kdo mi vysvetli, jak je mozne na ten samy zajezd mit cenu o 10k nizsi?
Link na nacesty.cz s touto nabidkou uz neni aktualni, protoze jsou zajezdy do tohoho hotely vyprodany, ale pro neverici Tomase muzu poslat fakturu s cenou 2238 Euro ;)