Hlavní navigace

Názor k článku Raiffeisenbank ustupuje od elektronického internetového klíče od krakonoš - Jaký je, alespoň pro mne, rozdílmezi službami mBank...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2008 10:29

    krakonoš (neregistrovaný)
    Jaký je, alespoň pro mne, rozdílmezi službami mBank a spořitelny? Jedině v tom, že ve Spořitelně draze platím za to, co mám v mBank zdarma! Pokud jdu na pobočku spořitelně, vytáhnu si papírek a čekám a čekám. Pak dostanu dokument, vekterém se stěží vyzná i kvalifikovaný právník (když se jich na něj podívá deset, každý se k němu vyjádří jinak) a platím dál a víc (viz chytrá karta, ke které budou postupem času dotlačeni všichni, ať chtějí, nebo ne)! V mBank, pokud tam budu vůbec muset někdy jít, jsem obsloužen okamžitě, na jakýkoli dotaz, položený přes internet reagují prakticky obratem, velice slušně a kvalifikovaně. Smlouva o vedení účtu má dvě stránky A4 a je srozumitelná pro každého, kdo umí číst, už jen proto, že veškeré poplatky jsou nulové a to i při výběru hotovosti z bankomatů v zahraničí! Ale kdo chce kam, pomožme mu tam! Pokud někdo musí ohromovat okolí tím, že má účet v nějaké ,,renomované" bance, tak ať si za to zaplatí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).