Ale aspon sdružuje všechny (teda všechny ne, vždycky někdo bude chtít poskytovat své služby samostatně) restaurace s rozvozem jídla a přehledně je zobrazuje na jednom místě, takže ušetří čas, když si chcete objednat jídlo. Objednáváte z jednoho webu, nemusíte se zorientovávat na více stránkách, případně se i registrovat.. a že berou za to nějakou provizi? Tak z vody to fungovat nebude, to je jasné :-D
Když už, tak mám stejnou "garanci" jako když objednám přes damejidlo.cz. Vidíte, já mám jen 5 objednávek a z toho dvě přišly po více jak hodině. Body lze utratit jen v těch restauracích, u kterých lze platit předem, což u všech (v Ostravě) nešlo/nejde.
Když objednám přímo u zvolených restaurací, tak se mi ještě nestalo, že by dovoz jídla trval tak dlouho, navíc řada restaurací má svůj vlastní věrnostní systém, který se "nemaže", když jej nečerpáte.
Damejidlo.cz prostě nyní nemá žádnou přidanou hodnotu.
Damejidlo.cz jsem pouzival velmi casto. Bohuzel 3 x jidlo dorazilo i pres zaplaceni kartou po telefonickem dovolavani.
Zpravidla mi v restauraci rekli, ze v sytemu nic nemaji, ze se to v posledni dobe stava... Na Customer care me vzdy uvitala "uchylny" hlásek "hladove" linky, coz hladoveho klienta vzdy dorazi.
Btw a co me vadi nejvice ze cloveka spamuji i kdyz si zaskrtne ze nechce dostavat novinky, respektive jim nejde odhlasit email z db. Stalo by to mozna za mensi investigaci ze strany UOOU.
Konkurenci tedy maximalne fandím !!! A jen houst...
Párkrát jsem si přes damejidlo.cz objednal, přiznávám, proto že se sbírají body, díky kterým se dá příště ušetřit, jenže, žalostná nabídka restaurací, ve kterých se dá body platit a umazávání nečerpaných bodů mne vrátilo na zem a raději už objednávám přímo na webu dané restaurace. Když objednám přímo, tak mám i jistou garanci, že jídlo nepřijde až za dvě hodiny, tak jak se u damejidlo.cz stává.