Škoda, že cílení zatím nepodporují všechny systémy, je to velmi užitečné, zvlášť, když se na stránkách zobrazují nesouvisející reklamy. Na druhou stranu, s dnešním počtem členů jednoho systému by to bylo celkem nemožné. Jinak mě zajímají změny u Textlinku.
Hm, cílení už je něco složitejšího, proto to každý plácá kam to jde, udělat takový jednoduchý systém je otázkou pár hodin, kdyby jim to umělo cílit to už by se namakali a to se jim nikomu jiste nechce :-)
Na cílení je tady přece AdWords nebo eTarget to vám nestačí?
Mají vůbec jednoduché systémy budoucnost? Osobně si myslím, že ani moc ne. Špíš bude 1 nebo 2 systémy, ke kterým se lidé budou hlásit - budou muset být propracované a promyšlené. Uvidíme, co z toho udělá Zoner, třeba bude udávat směr...