Dobrý den,
děkujeme za dotaz. CGN je problémem již nyní. Můžeme to vidět například u mobilních připojení, kde jsou uživatelé “schováni” za velmi malými rozsahy IP adres, které jsou navíc nestabilní. Náš přístup však selektuje sítě, které jsou malé a kde je možné zařízení v “domácnosti” identifikovat. Mluvil o tom kolega na Dni programatiky - záznam je k dispozici zde: https://slideslive.com/38901185/multiscreen-a-druha-generace-reklamy. Těchto malých sítí je více než 90%, nicméně tvoří cca 30% trafficu, na což byl IP retargeting využit.
IP retargeting bereme pouze jako jednu z možností, jak cross-device cílení může fungovat. Jelikož je spojení programatiky s TV velmi mladé, není prozatím velké množství technologických možností, jak ke cross-device cílení přistupovat. Ideální by bylo deterministické párování a IP retargeting by sloužil pouze jako doplňkový indikátor. Samotné zavedení IPv6 by samozřejmě velmi pomohlo, ale neočekáváme, že by to bylo v nejbližší době výrazněji prosazováno.
Kamil Foltin, R2B2