LOL, sledovanost určují tyto faktory: Kvalita pořadu (se slovem kvalita opatrně, nemyslí se tím opravdová kvalita, ale kvalita pro běžného českého diváka, tedy jak mu padne do vkusu zpracováním a žánrem), síla značky (pod tento termín mimo jiné spadá i grafika a obal dané televize, stejně jako u reklamy první dojem vzbuzuje vizuální obal, který vás musí zaujmout, proč by asi jinak existovalo tolik grafických studií proboha, musíte si uvědomit, že u člověka jsou vyvolávány i podvědomé vztahy a tam spadá celkový dojem z daného produktu, takže i grafika) a rozložení konkurence v daný čas. Vaše faktory jsou směšné a dokazují jen to, že nemáte vůbec přehled. Prý pokrytí stanice. V době, kdy v celé ČR lze chytnout prakticky cokoliv, to jste doufám myslel jako vtip. Kromě toho, sledovanost určují majitelé peoplemetrů a ty musí ze zákona chytat VŠECHNY minimálně české stanice.
Poprosil bych proto všechny diskutující, kteří nemají příliš mnoho informací o chodu mediálního trhu, aby své domněnky nezaměňovali za skutečný stav. Děkujeme.